۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

  • شناسه : 8026
  • 03 آبان 1394 - 14:44
  • 341 بازدید
  • ارسال توسط :
جلسه بررسی عملکرد تیم های نوجوانان  اعزامی به مسابقات  کشوری برگزار شد

جلسه بررسی عملکرد تیم های نوجوانان اعزامی به مسابقات کشوری برگزار شد

جلسه بررسی عملکرد تیم های منتخب استان تهران در رده سنی نوجوانان دختر و پسر اعزامی به مسابقات قهرمانی کشور،صبح امروز با حضور سرپرست دبیری هیات تکواندو پایتخت برگزار شد . به گزارش روابط عمومی هیات تکواندو استان تهران؛ جلسه بررسی عملکرد تیم نوجوانان دختر و پسر اعزامی به مسابقات قهرمانی کشور به منظور ارائه […]

جلسه بررسی عملکرد تیم های منتخب استان تهران در رده سنی نوجوانان دختر و پسر اعزامی به مسابقات قهرمانی کشور،صبح امروز با حضور سرپرست دبیری هیات تکواندو پایتخت برگزار شد .
به گزارش روابط عمومی هیات تکواندو استان تهران؛
جلسه بررسی عملکرد تیم نوجوانان دختر و پسر اعزامی به مسابقات قهرمانی کشور به منظور ارائه گزارشات از مسابقات ،بررسی عملکردکادر فنی و هوگوپوشان ،نقاط ضعف و قوت آنان صبح امروز یکشنبه سوم  آبان ماه با حضور مسعود لشگری سرپرست دبیری هیات تکواندو استان تهران ، مرضیه بالازاده سرپرست نایب رییسی ،حسینعلی نعیمی سرمربی تیم تکواندو نوجوانان پسر ،ابراهیم افتخاری سرپرست تیم ،ندا زارع نایب رییس مسئول کمیته فنی، اختر کیانی و فهیمه ابراهیمی مربیان تیم نوجوانان دختردر سالن خانه تکواندو پایتخت برگزار شد.

20151025_090907
در ابتدای این جلسه مسعود لشگری سرپرست دبیری هیات تکواندو استان تهران ضمن تسلیت به مناسبت ایام سوگواری سالار شهیدان ابا عبدالله الحسین و تشکر و قدر دانی از زحمات کادر فنی و تکواندوکاران اعزامی به این رقابتها اظهار داشت:کسب دو عنوان نایب قهرمانی و سومی تیم تکواندو نوجوانان دختر و پسر پایتخت در مسابقات قهرمانی کشور به طور حتم نشان از همدلی،اتحاد و تلاش کادر فنی و تیم اعزامی به این رقابتها بود که می بایست به نیابت از سرپرست هیات تکواندو استان از تمامی زحمات شما عزیزان تشکر و قدر دانی نمایم .
وی در ادامه افزود:دختران و پسران نوجوان پایتخت که منتخبین استان در این رقابتها بودند و توانستند با کسب ۵ نشان طلا،دو نقره وسه برنز و دو عنوان دومی و سومی در ایران همچون سنوات گذشته برگ زرینی به افتخارات تکواندو پایتخت اضافه نمایند .
سرپرسرست دبیری هیات تکواندو استان تهران گفت :در این دوره از رقابتها اگرچه پسرانمان با یک پله سقوط در جایگاه سوم ایستادند اما دخترانمان توانستند با تعداد مدال های مساوی و اختلاف امتیاز ۷ از تیم قهرمان بایک پله صعود عنوان نایب قهرمانی کشور را بدست آورند که جا دارد از تک تک دختران نوجوان و کادر فنی تشکر نمایم .
وی گفت :به طور حتم دختران ما می توانند با یک نگاه ویژه و برنامه ریزی مناسب می توانند در جهت پیشرفت و کسب عناوین قهرمانی در میادین ملی و بین المللی گام بردارند که این مهم در دستور کار قرار خواهد گرفت .
لشگری در پایان  اظهارداشت:امیدورام تیم های منتخب استان در رده سنی جوانان و بزرگسالان با برگزاری اردوهای منظم ،مستمر اتحاد ،تلاش و یک برنامه ریزی مناسب با آمادگی کامل راهی مسابقات کشوری شوند و بر بام تکواندو ایران بایستند .

 

20151025_090926
در ادامه این جلسه مرضیه بالازاده سرپرست نایب رییسی هیات تکواندو ضمن ارائه گزارش از عملکرد تکواندو کاران و مربیان در بیستمین دوره رقابتهای قهرمانی کشور اظهار داشت :در ابتدا جا دارد از زحمات کادرفنی در طول برگزاری اردوها و مسابقات تشکر کنم واقعا در طول این مدت برای کسب بهترین نتیجه تمام تلاش خود رابکار بستند و توانستند با اتحاد و همدلی که داشتند با کسب بهترین نتیجه در اردبیل به تهران بازگردند.
وی در ادامه افزود: تیم نوجوانان دختر تنها با هدف کسب عنوان قهرمانی راهی این رقابتها شد و برای این مهم نیز تمام سعی خود را بکار بست اما متاسفانه دربرخی از مبارزات شاهد ناداوری ها بودیم و همین امر موجب شد نتوانیم به جام قهرمانی برسیم و تنها با اختلاف کمی در سکوی نایب قهرمانی بایستیم .
بالازاده گفت :دخترانمان با یک پله صعود نسبت به سال گذشته بر روی سکوی نایب قهرمانی رفتند و امیدورام در سال اینده  بتوانیم با یک برنامه ریزی مناسب  جام قهرمانی ایران را  از آن خود کنیم .
سرپرست نایب رییسی هیات تکواندو استان تهران با اشاره به آغاز اردوی تیم جوانان و بزرگسالان دختر استان از نیمه دوم مهر ماه   در پایان بیان داشت : تیم دختران پایتخت  با هدف قهرمانی اردوهای خود را آغاز کرده و برای حفظ جایگاه قهرمانیشان در کشور تمام تلاش و سعی خود را بکار خواهند بست تا سالی پر از افتخار را برای تکواندو بانوان  پایتخت رقم بزنند.

گفتنی است تیم تکواندو نوجوانان پسر استان تهران با کسب سه نشان طلا از سوی امیر حسین وقوعی آذر ،ابراهیم صفری و مسعود فرخی در جایگاه سوم بیست وششمین دوره رقابتهای قهرمانی کشور ایستاد .
همچنین تیم تکواندو نوجوانان دختر پایتخت با کسب دو نشان طلا ،دو نقره و سه برنز عنوان نایب قهرمانی ایران را در بیستمین دوره مسابقات قهرمانی کشور بدست آوردند .

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*

Visit Us On FacebookVisit Us On Instagram