۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

موقعیت شما : صفحه اصلی » اخبار
  • شناسه : 13525
  • 11 بهمن 1393 - 9:55
  • 46 بازدید
  • ارسال توسط :

جشنواره فجر۹۳، فردا در حوزه شمالغرب به اوج خود می رسد

جشنواره فرهنگی ورزشی فجر۹۳ استان تهران که به ابتکار دکتر نژادفلاح مدیر کل ورزش و جوانان استان تهران، سومین سال خود را تجربه می کند، فردا(یکشنبه) با جشنواره فجر حوزه شمالغرب تهران به اوج خود می رسد.

رییس هیئت تکواندو استان تهران

به گزارش روابط عمومی هیئت تکواندو استان تهران وبه نقل از سایت اداره کل ورزش وجوانان  استان تهران ؛جشنواره فجر امسال که با استقبال با شکوه مردم، مشارکت دیدنی ورزشکاران و اهالی ورزش و حضور گرم و صمیمی مسئولان به مناسبت گرامیداشت ایام شکوهمند پیروز انقلاب اسلامی ایران، در شهرستان های قدس، ملارد، پاکدشت، پیشوا، ورامین و قرچک آغاز شده، فردا هفتمین جشن خود را در حوزه شمالغرب به عنوان محور تمامی جشنواره های ادارات و حوزه های ورزش و جوانان استان تهران، برگزار می کند تا ورزش استان تهران با برنامه های متنوع، برگزاری مراسم تجلیل، یادمان شهدا و …. شور و نشاط جشن های انقلاب را دوچندان کند.
آنچه که تا امروز بیش از همه، نگاه ها را به خود معطوف کرده، حضور گرما بخش فرمانداران، نمایندگان مجلس شورای اسلامی، شهرداران، اعضای شورای شهر و مسئولان دیگر نهادها و سازمان ها در جشنواره فجر۹۳ بوده که نشان از تعامل خوب مسئولان و نقش ادارات ورزش و جوانان در وحدت و همدلی مسئولان شهرستان های استان تهران، دارد.
اداره کل ورزش و جوانان استان تهران پس از برگزاری جشنواره های فجر۹۳ در شهرستان های قدس، ملارد، پاکدشت، پیشوا، ورامین و قرچک طی روزهای گذشته، فردا(یکشنبه) با حضور مسئولان بلند پایه وزارت ورزش و جوانان، جشنواره ویژه ای را در حوزه شمالغرب تهران برپا می کند و سالن شهید حیدرنیا از ساعت ۱۷، میزبان مسئولان، ورزشکاران، قهرمانان و برنامه های دیدنی خواهد بود که با مشارکت خوب علاقه مندان، روز باشکوه دیگری را برای ورزش پایتخت رقم خواهد زد.
گفتنی است مسئولان هیئت تکواندو استان تهران به همراه مربیان ،داواران ،قهرمانان پایتخت در این مراسم با شکوه حضور خواهند داشت و براساس برنامه ریزی های صورت گرفته قرار است تیم پومسه استان تهران در این همایش بزرگ  حرکات نمایشی تکواندو را اجرا نمایند .

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*

Visit Us On FacebookVisit Us On Instagram