۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

  • شناسه : 7463
  • 11 مهر 1394 - 12:46
  • 418 بازدید
  • ارسال توسط :
جدال سه ملی پوش شایسته تهران بر روی شیابچانگ منچستر

جدال سه ملی پوش شایسته تهران بر روی شیابچانگ منچستر

سه ملی پوش شایسته و توانمند استان تهران” بهنام اسبقی،امید عمیدی و شکرانه ایزدی” جهت حضور در سومین مرحله مسابقات گرندپریکس در سال 2015،راهی منچستر خواهند شد . به گزارش روابط عمومی هیات تکواندو استان تهران ؛ مرحله سوم مسابقات گرندپريكس در سال 2015، از روز جمعه (24 مهرماه) به مدت سه روز به ميزباني […]

سه ملی پوش شایسته و توانمند استان تهران” بهنام اسبقی،امید عمیدی و شکرانه ایزدی” جهت حضور در سومین مرحله مسابقات گرندپریکس در سال 2015،راهی منچستر خواهند شد .

به گزارش روابط عمومی هیات تکواندو استان تهران ؛

مرحله سوم مسابقات گرندپريكس در سال 2015، از روز جمعه (24 مهرماه) به مدت سه روز به ميزباني شهر “منچستر” انگليس برگزار مي شود و فدراسيون جهاني تكواندو از 10 هوگوپوش در دو بخش بانوان و آقایان برای مبارزه در این رقابتها دعوت بعمل آورده است.

برهمین اساس،سه ملی پوش شایسته پایتخت در بخش مردان ” بهنام اسبقی در وزن دوم المپیکی،امید عمیدی در وزن چهارم المپیکی” و  در بخش بانوان شکرانه ایزدی در وزن -67 کیلوگرم به مصاف رقبای خود خواهند رفت.

گفتنی است هدايت تيم مردان كشورمان برعهده بيژن مقانلو (سرمربي) و مهدي بي باك و مهرداد يوسفي (مربي) از مربیان شایسته استان تهران می باشد .

.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*

Visit Us On FacebookVisit Us On Instagram