۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

  • شناسه : 1816
  • 25 فروردین 1394 - 11:32
  • 320 بازدید
  • ارسال توسط :
جایگاه دوم وسوم قاره کهن در تصاحب پومسه روهای تهرانی

جایگاه دوم وسوم قاره کهن در تصاحب پومسه روهای تهرانی

در آغاز رقابتهای پومسه قهرمانی آسیایی دو رده سنی نونهالان و نوجوانان تیم ملی تکواندوی ایران تا بدین لحظه موفق به کسب ۵ مدال رنگارنگ شد. به گزارشروابط عمومی هیات تکواندو استان تهران ؛ اولین دوره مسابقات پومسه نونهالان آسیا با حضور ۷۷ تکواندوکار از ۹ کشور و سومین دوره مسابقات پومسه نوجوانان آسیا با […]

در آغاز رقابتهای پومسه قهرمانی آسیایی دو رده سنی نونهالان و نوجوانان تیم ملی تکواندوی ایران تا بدین لحظه موفق به کسب ۵ مدال رنگارنگ شد.
به گزارشروابط عمومی هیات تکواندو استان تهران ؛ اولین دوره مسابقات پومسه نونهالان آسیا با حضور ۷۷ تکواندوکار از ۹ کشور و سومین دوره مسابقات پومسه نوجوانان آسیا با حضور ۱۳۰ تکواندوکار از ۱۳ کشور، از صبح امروز(سه شنبه) در سالن “دانشگاه تایپه” چین تایپه در حال برگزاری است که تکواندوکاران شایسته کشورمان تا بدین لحظه موفق به کسب ۲ مدال نقره و یک برنز در بخش نونهالان و ۲ مدال برنز در بخش نوجوانان شدند.
poomsae2
در رده سنی نونهالان، در بخش انفرادی راضیه آقایی به مدال برنز دست یافت، در بخش تیمیِ دختران، راضیه آقایی، ریحانه عمرانی و مهسا غفوری بر سکوی نایب قهرمانی ایستادند و در بخش آزاد نیز مدال نقره به تکواندوکاران ایران رسید.
poomsae1
اما در بخش نوجوانان، تیم دختران با ترکیب تراوت باقرپور، فاطمه سیدی و زهرا سلیمانی به مدال برنز دست یافتند و تیم پسران نیز با ترکیب علی سهرابی، امیررضا مهربان و کوشا بهاری مدال برنز را به گردن آویختند.
گفتنی است ” راضیه آقایی،ریحانه عمرانی و مهساغفوری”در بخش دختران ، “کوروش بختیار ،کوشا بهاری،امیر رضا مهربان و علی سهرابی ” و “رضا نظری ،محمد علی عباس نژادیان و سپهر عبدی ” دربخش پسران ده پومسه رو ملی پوش پایتخت نشین اعزامی به این رقابتها هستند .

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*

Visit Us On FacebookVisit Us On Instagram