۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

  • شناسه : 7511
  • 14 مهر 1394 - 12:37
  • 358 بازدید
  • ارسال توسط :
تکواندو کاران حاضر در لیگ های کشوری و استانی نیاز به تاییدیه پزشک ندارند

تکواندو کاران حاضر در لیگ های کشوری و استانی نیاز به تاییدیه پزشک ندارند

با اعلام کمیته مسابقات هیات تکواندو استان تهران ،کلیه تکواندو کاران حاضر در لیگ های کشوری و استانی،نیاز به تاییدیه پزشک در فرم  شرکت در مسابقات نمی باشند . به گزارش روابط عمومی هیات تکواندو استان تهران؛ مسابقات قهرمانی پایتخت در دو رده سنی خردسالان و نونهالان  و چهار وزن المپیکی جوانان  وبزرگسالان،در دو بخش […]

با اعلام کمیته مسابقات هیات تکواندو استان تهران ،کلیه تکواندو کاران حاضر در لیگ های کشوری و استانی،نیاز به تاییدیه پزشک در فرم  شرکت در مسابقات نمی باشند .

به گزارش روابط عمومی هیات تکواندو استان تهران؛

مسابقات قهرمانی پایتخت در دو رده سنی خردسالان و نونهالان  و چهار وزن المپیکی جوانان  وبزرگسالان،در دو بخش دختران و پسران  به مناسبت هفته تربیت بدنی 23و 24 مهر ماه در خانه تکواندو پایتخت برگزار خواهد شد .

براساس اعلام مسئولین برگزاری،کلیه تکواندو کارانی که در رقابتهای لیگ باشگاهی استان و کشور حضور دارند جهت ثبت نام در این مسابقات ،نیازی به تاییدیه پزشک ندارند و می بایست  تنهاکارت لیگ خود را ضمیمه فرم شرکت در مسابقات استان نمایند.

گفتنی است ثبت نام  و تحویل مدارک از حوزه وشهرستان ها به کمیته مسابقات،یکشنبه 19 مهر ماه از ساعت 11 الی 13 در محل دفتر هیات می باشد و پس از تاریخ مذکور به هیچ وجه ثبت نام نخواهد شد.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*

Visit Us On FacebookVisit Us On Instagram