۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

  • شناسه : 4828
  • 07 تیر 1394 - 10:52
  • 265 بازدید
  • ارسال توسط :
تکواندو جزئی از زندگی یک ورزشکار نونهال

تکواندو جزئی از زندگی یک ورزشکار نونهال

ورزشکار نونهالی که آنقدر تکواندو را دوست دارد که این  ورزش را جزئی از زندگی اش می داند . کاپیتان تیم تکواندو پایتخت ،نونهالی که در مسابقات آسیایی خوش درخشید و توانست با کسب مدال نقره این رقابتها ،قدرت خود را با ردیگر به رقبای آسیایی و جهانی نشان دهد همین موضوع بهانه ای شده […]

ورزشکار نونهالی که آنقدر تکواندو را دوست دارد که این  ورزش را جزئی از زندگی اش می داند .

کاپیتان تیم تکواندو پایتخت ،نونهالی که در مسابقات آسیایی خوش درخشید و توانست با کسب مدال نقره این رقابتها ،قدرت خود را با ردیگر به رقبای آسیایی و جهانی نشان دهد همین موضوع بهانه ای شده تا  با وی  گپ و گفتگوی خودمانی داشته باشیم .

از خودت بگو ؛محمد حسین زاهدی متولد سال ۱۳۸۰ هستم،هفت سالم بود که به رشته تکواندو علاقمند شدم .

403

از کی به صورت حرفه ای  تکواندو دنبال می کنی ؛از سال ۱۳۹۰  زیر نظر اساتید بهادری و امامی وارد دنیایی حرفه ای تکواندو شدم .

تا الان چه مقامهای رو تونستی در کارنامه ورزشی خود ثبت کنی ؛کسب مدال برنز اولین دوره مسابقات قهرمانی جهان ،مدال نقره قهرمانی آسیا چین تاپیه و چندین نشان رنگارنگ در مسابقات استانی و کشوری را در کارنامه ورزشی خود به ثبت رساندم .

اگر تکواندو کار نمی شدی ،دوست داشتی چه رشته ای را دنبال کنی؛دوست داشتم فوتبالیست شوم .

دوست داشتی به جای چه ورزشکاری بودی؛هادی ساعی

از مسابقات آسیایی چین تایپه بگو ؛سطح کیقی مسابقات خوب بود اما نسبت به جهانی پایین تر بود،به هرحال کسب مدال نقره برایم رضایت بخش بود اما هیچ  وقت به شور و شوق  مدال طلا نمی رسد .

مسابقات پیش روی که داری ؛دومین دوره مسابقات قهرمانی جهان اوایل شهریور ماه درموجو کره جنوبی برگزار  می شود،برهمین اساس با اعلام کادر فنی از سوم تیر ماه دراردوی تیم ملی تمرینات خود را شروع کردم و تمام سعی خود را به کار خواهم بست تا با بهترین عملکرد ،جواز حضور در رقابتهای جهانی را کسب نمایم .

نقش خانواده در موفقیتت در رشته تکواندو چقدر بوده است ؛خانواده بیش از ۹۰ درصد در موفقیتم نقش داشتند،پدر و مادرم در سرما و گرما همراهم بودند و از همه جهت مرا حمایت کردند.

الگوی ورزشی ات چه کسی است ؛هادی ساعی  که زمانی بهترین تکواندو ایران و جهان بود.

خاطره  خوب و تلخ در تکواندو داشتی ؛خاطره خوب که زیاد دارم اما تلخ ترین خاطره ام در مسابقات جهانی است که نتوانستم مقابل حریف روسی ام خوب ظاهر شوم و از کسب مدال طلا باز ماندم.

بزرگترین آرزوی ورزشی ات چیست ؛حضور در بازیهای المپیک و کسب مدال این رقابتها  جز بزرگترین آرزوهای ورزشی ام است.

حرف پایانی؛  تکواندو برای من جزء ای از زندگی ام محسوب می شود و برای ایستادن بر روی قله های موفقیت  تمامی تلا ش خود را بکار خواهم بست  در پایان جا دارد از زحمات تمامی مسئولان،مربیانم و پدرو مادرم تشکر و قدر دانی کنم  و امیدوارم با کسب خوشرنگترین مدال ها مزد زحماتشان را بدهم .

 

 

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*

Visit Us On FacebookVisit Us On Instagram