۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

موقعیت شما : صفحه اصلی » اخبار
  • شناسه : 11593
  • 09 بهمن 1389 - 11:51
  • 44 بازدید
  • ارسال توسط :

تکواندوکاران تیم دیناوین صدرنشین جدول لیگ تکواندو شهرستان ری

هفته های چهارم و پنجم از سومین دوره لیگ پسران تکواندو شهرستان ری روز جمعه هشتم بهمن ماه به به مناسبت بزرگداشت دهه مبارک فجر در سالن کبکانیان برگزار شد.

هفته های چهارم و پنجم از سومین دوره لیگ پسران تکواندو شهرستان ری روز جمعه هشتم بهمن ماه به به مناسبت بزرگداشت دهه مبارک فجر در سالن کبکانیان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی هیئت تکواندو استان تهران : این مسابقات در رده سنی خردسالان ( جام غنچه ها ) و نوجوانان ( جام شکوفه ها ) با حضور ۱۰ تیم در رده سنی خردسالان و ۱۲ تیم در رده سنی نونهالان صورت پذیرفت.
در هفته چهارم لیگ خردسالان هوگوپوشان چاپ پورنقش با نتیجه ۶  بر ۴ از سد تیم شهر سالم گذشتند ، باشگاه مهدی ۱۰ بر صفر موعود را شکست داد ، تکواندوکاران فرهنگ پارس ۸ بر ۲ مغلوب تیم عرفان شدند ، تیم مروارید ۹ بر یک از یزدان الف باخت وهوگوپوشان مهر ۶ بر ۴ یزدان ب را مغلوب کردند.
در هفته پنجم تکواندوکاران فرهنگ پارس ۸ بر ۲ شهر سالم را شکست دادند ، تیم مروارید با نتیجه مشابه از موعود برد ، هوگوپوشان مهر ۶ بر ۴ مغلوب یزدان الف شدند ، چاپ پور روشن بازی را با نتیجه ۹ بر یک به تیم مهدی واگذار کرد و تیم یزدان ب ۸ بر ۲ عرفان را مغلوب کرد.
طبق جدول رده بندی تا پایان هفته پنجم تیم یزدان الف با ۱۵ امتیاز در صدر جدول قرار گرفت ، تیم مهدی با ۱۲ امتیاز و تفاضل ۳۲+ و تیم مهر با ۱۲ امتیاز و ۱۶+ در رده دوم و سوم قرار دارند.
در هفته چهارم لیگ نونهالان ، تیم دیناوین ۸ بر ۲ از مهدی گذشت ، بنیاد شهید بازی را با نتیجه ۶ بر ۳ به تیم عرفان واگذار کرد ، تیم دهکده ۸ بر ۲ مغلوب یزدان شد ، تکواندوکاران فرهنگ پارس ۹
بر یک تیم کبکانیان را شکست دادند ، تیم یاس با نتیجه مشابه از دیناوین باخت و تکواندوکاران دهکده ۷ بر ۳ تیم موعود را بردند.
در هفته پنجم تیم شهر سالم بازی را با نتیجه ۹ بر یک به تیم مهدی واگذار کرد ، هوگوپوشان کبکانیان با نتیجه  ۶ بر ۴ از سد تیم عرفان گذشتند ، تیم بنیاد شهید ۱۰ بر صفر از دیناوین باخت ، تکواندوکاران فرهنگ پارس ۶ بر ۴ مغلوب دهکده شدند ، تیم شهر سالم ۹ بر صفر یاس را شکست داد و هوگوپوشان مهدی ۹ بر یک از تیم موعود بردند.
طبق جدول رده بندی تا پایان هفته پنجم تیم دیناوین با ۱۵ امتیاز در جایگاه نخست ایستاد ، تیم مهدی با ۱۳ امتیاز و تفاضل ۲۹+ دوم و تیم دهکده با ۱۳ امتیاز و تفاضل ۲۵+ در جایگاه سوم قرار  گرفت.
در پایان از سوی کمیته برگزاری مسابقات صالح کوتاه از تیم دیناوین به عنوان بهترین سرپرست انتخاب شد ، دامون ابوالقاسمی از تیم یزدان بهترین مربی معرفی شد ، محمد مهدی صالح کوتاه از تیم دیناوین بهترین بازیکن شد ، تیم بنیاد شهید نشان با اخلاق ترین تیم معرفی گردید ، تیم فرهنگ پارس با ۱۲۵ امتیاز پر امتیاز ترین شد و حسن حاتمی و عزت ا… عزیزی به عنوان بهترین قضاوت کننده معرفی شدند.

 

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*

Visit Us On FacebookVisit Us On Instagram