۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

  • شناسه : 1564
  • 24 اسفند 1393 - 12:00
  • 156 بازدید
  • ارسال توسط :
تورنمنت بین المللی هلند – آیندهون؛امید عمیدی بر سکوی نایب قهرمانی ایستاد

تورنمنت بین المللی هلند – آیندهون؛امید عمیدی بر سکوی نایب قهرمانی ایستاد

امید عمیدی ملی پوش پایتخت نشین کشورمان در رقابتهای بین المللی هلند توانست مدال نقره وزن -۸۷ کیلوگرم را ازآن خود کند. به گزارش روابط عمومی هیئت تکواندو استان تهران تورنمنت بین المللی تکواندوی هلند (G2) که از روز گذشته (شنبه) با حضور ۹۹۹ تکواندوکار در سالن “مرکز ورزشهای داخل سالن آیندهون” در حال برگزاریست […]

امید عمیدی ملی پوش پایتخت نشین کشورمان در رقابتهای بین المللی هلند توانست مدال نقره وزن -۸۷ کیلوگرم را ازآن خود کند.
به گزارش روابط عمومی هیئت تکواندو استان تهران
تورنمنت بین المللی تکواندوی هلند (G2) که از روز گذشته (شنبه) با حضور ۹۹۹ تکواندوکار در سالن “مرکز ورزشهای داخل سالن آیندهون” در حال برگزاریست .
در نخستین روز این مسابقات،امید عمیدی ملی پوش پایتخت نشین کشورمان در وزن ۸۷- کیلوگرم در ابتدا “ادام کب” از فرانسه را ۱۳ بر یک برد، سپس برابر احمد محمدی از آذربایجان با نتیجه ۹ بر ۵ به برتری دست یافت و در ادامه با غلبه بر “جرون وانرویج” از هلند (۷ بر ۴) راهی مرحله نیمه نهایی شد. در مرحله نیمه نهایی؛ “مارک اندر برگرون” از کانادا را ۸ بر ۵ شکست داد و راهی مرحله فینال وزن هفتم شدند که عمیدی به دلیل مصدومیت از حضور در این رقابت انصراف داد تا خدابخشی به نشان طلا دست پیدا کند و عمیدی نیز بر سکوی نایب قهرمانی بایستد.
لازم به ذکر است در وزن ۶۷- کیلوگرم زنان، فاطمه روحانی دیگر نماینده ملی پوش پایتخت ، ابتدا “جاگودا اولفیک” از لهستان را ۴ بر صفر برد، سپس “ونسا کوئرنول” از آلمان را ۸ بر ۵ برد اما برابر “الین جانسون” از سوئد (نفر اول رنکینگ المپیک، دارنده ۲ مدال طلا و ۲ مدال نقره گرندپریکس) با نتیجه نزدیک ۴ بر ۳ شکست خورد و از دور رقابتها کنار رفت.
گفتنی است ریحانه محمدی و محمد باقری معتمد دو ملی پوش شایسته تهرانی امروز برای کسب بهترین نشان به مصاف رقبای خود خواهند رفت .
تورنمنت بین‌المللی هلند G2 است و به نفر اول ۲۰ امتیاز، نفر دوم ۱۲ امتیاز و نفرات سوم ۷٫۲ امتیاز در راه کسب سهمیه المپیک ۲۰۱۶ تعلق خواهد گرفت.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*

Visit Us On FacebookVisit Us On Instagram