۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

موقعیت شما : صفحه اصلی » اخبار
  • شناسه : 13559
  • 18 بهمن 1393 - 7:05
  • 36 بازدید
  • ارسال توسط :

تورنمنت بین‌المللی تکواندوی امارات – فجیره (G1)؛معتمد واسبقی امروز به میدان می روند


پس از برگزاری مراسم قرعه کشی اوزان ۶۳-، ۶۸-، ۸۷- و+۸۷ کیلوگرم، حریفان ۵ تکواندوکار ایرانی در آخرین روز از تورنمنت بین المللی امارات مشخص شدند.

رییس هیئت تکواندو استان تهران

 

به گزارش سایت فدراسیون تکواندو، سومین و آخرین روز از تورنمنت بین المللی تکواندوی امارات (G1)  امروز (شنبه) با برگزاری رقابتهای اوزان ۶۳-، ۶۸-، ۸۷- و+۸۷ کیلوگرم مردان در سالن فجیره امارات پیگیری می شود و محمد باقری معتمد، بهنام اسبقی، مهدی خدابخشی، سجاد مردانی و مرتضی شیری بعنوان نمایندگان کشورمان به مصاف حریفانشان خواهند رفت.
در وزن ۶۸- کیلوگرم، دو ملی پوش پایتخت نشین کشورمان  محمد باقری معتمد و بهنام اسبقی خواهند بود که معتمد پس از یکدور استراحت باید با برنده دیدار نروژ و برونئی مبارزه کند و در آن سوی جدول اسبقی نیز پس از یکدور استراحت رو در روی برنده مبارزه اسلونی و کویت قرار خواهد گرفت.

 

اما در وزن ۸۷- کیلوگرم، تنها نماینده ایران مهدی خدابخشی است که در گام نخست باید با “عبدالعزیز” از کویت رقابت کند و در صورت برتری به مصاف یکی از نمایندگان عمان و نیوزیلند می رود.
در سنگین وزنان نیز سجاد مردانی و مرتضی شیری بر روی شیاپ چانگ خواهند رفت که سجاد مردانی در پیکار اول با “فخرالدین نصر” از ازبکستان رقابت می کند و در صورت پیروزی یکی از نمایندگان بلاروس یا قزاقستان حریف بعدی او هستند.

همچنین مرتضی شیری دیگر نماینده وزن ۸۷+ کیلوگرم “علیشیر” از تاجیکستان را پیش رو دارد و در ادامه باید با برنده رقابت آلمان و قزاقستان مبارزه کند.

ایران در وزن ۶۳- کیلوگرم نماینده ای ندارد.

طبق برنامه؛ مسابقات از ساعت ۹ صبح به وقت محلی آغاز می شود.

هدایت تیم ملی تکواندوی کشورمان برعهده بیژن مقانلو (سرمربی)، مهدی بی باک و مهرداد یوسفی (مربی) است و غلامحسن ذوالقدری رییس سازمان تیم های ملی بعنوان سرپرست در کنار تیم حضور دارد.

تورنمنت بین‌المللی فجیره امارات G1 است و به نفر اول ۱۰ امتیاز، نفر دوم ۶ امتیاز و نفرات سوم ۳٫۶ امتیاز در راه کسب سهمیه المپیک ۲۰۱۶ تعلق خواهد گرفت.

تا پایان دومین روز از رقابتهای تورنمنت امارات، تیم ایران موفق به کسب ۲ مدال طلا (عاشورزاده و نصرآزادانی)، ۳ مدال نقره (مستعان، عبدالهی و حجی زواره) و یک مدال برنز (یعقوبی) شده است

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*

Visit Us On FacebookVisit Us On Instagram