۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

  • شناسه : 1706
  • 22 فروردین 1394 - 9:57
  • 380 بازدید
  • ارسال توسط :
تهران میزبان ملی پوشان پومسه رو اعزامی به مسابقات قهرمانی آسیا

تهران میزبان ملی پوشان پومسه رو اعزامی به مسابقات قهرمانی آسیا

هیئت تکواندو استان تهران عصر روز چهارشنبه میزبان ملی پوشان پومسه رو دختر و پسر اعزامی به رقابتهای قهرمانی اسیا (چین تایپه ) بود . به گزارش روابط عمومی هیات تکواندو استان تهران ؛ رقابتهای قهرمانی نونهالان و نوجوانان آسیا در دو بخش پومسه و کیوروگی از صبح امروز با حضور ۲۳۰ تکواندو کار از […]

هیئت تکواندو استان تهران عصر روز چهارشنبه میزبان ملی پوشان پومسه رو دختر و پسر اعزامی به رقابتهای قهرمانی اسیا (چین تایپه ) بود .
به گزارش روابط عمومی هیات تکواندو استان تهران ؛
رقابتهای قهرمانی نونهالان و نوجوانان آسیا در دو بخش پومسه و کیوروگی از صبح امروز با حضور ۲۳۰ تکواندو کار از ۲۴ کشور در بخش کیوروگی به میزبانی کشور چین تایپه به مدت سه روز آغاز شد.
هیئت تکواندو استان تهران به منظور ارتقائ روحیه و ایجاد انگیزه بیشتر در ملی پوشان پومسه رو اعزامی به این دوره ازرقابتهای ،عصر روز چهارشنبه در کارتینگ فسا ( فشم ) میزبان تیم ملی پومسه کشورمان بودند ،ملی پوشان اعزامی پس از استفاده از امکانات کارتینگ فسا در محفلی گرم و صمیمی شام را با حضورجمشید سهرابی رییس هیئت تکواندو استان تهران و بیژن خراسانی دبیر هیئت صرف کردند .
گفتنی است تیم ملی پومسه کشورمان دررده سنی نونهالان در بخش پسران با حضور سه پومسه رو تهرانی ( رضانظری ،محمد علی عباس نژادیان و سپهر عبدی ) و در رده سنی نوجوانان با حضور چهار پومسه رو ( کوروش بختیاری ,علی سهرابی ،امیر رضا مهربان و کوشا بهاری ) و در بخش دختران رده سنی نونهالان ( مهسا غفوری ،راضیه آقایی و ریحانه عمرانی ) برای کسب بهترین جایگاه به مصاف رقبای اسیایی خود خواهند رفت.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*

Visit Us On FacebookVisit Us On Instagram