۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

  • شناسه : 5319
  • 01 مرداد 1394 - 16:18
  • 305 بازدید
  • ارسال توسط :
تمجید :کوران مسابقات استان تهران در مرداد ماه

تمجید :کوران مسابقات استان تهران در مرداد ماه

مسئول کمیته مسابقات استان تهران گفت:تکواندو استان تهران در مرداد ماه بیش از هفت رویداد مهم ورزشی را در دو بخش پومسه و کیوروگی در خانه تکواندو پایتخت برگزار خواهد کرد . محسن تمجید مسئول کمیته مسابقات هیات تکواندو استان تهران در گفتگو با روابط عمومی بیا ن داشت:رقابتهای قهرمانی نوجوانان پسر با حضور 180 […]

مسئول کمیته مسابقات استان تهران گفت:تکواندو استان تهران در مرداد ماه بیش از هفت رویداد مهم ورزشی را در دو بخش پومسه و کیوروگی در خانه تکواندو پایتخت برگزار خواهد کرد .
محسن تمجید مسئول کمیته مسابقات هیات تکواندو استان تهران در گفتگو با روابط عمومی بیا ن داشت:رقابتهای قهرمانی نوجوانان پسر با حضور 180 هوگوپوش به منظور شناسایی نفرات برتر جهت حضور مقتدرانه در مسابقات قهرمانی کشور صبح امروز پنجشنبه یکم مرداد ماه بر روی چهار شیابچانگ خانه تکواندو پایتخت آغاز شد .
وی افزود :در ادامه مسابقات استانی ، صبح فردا شاهد رقابت پومسه روها در بخش آقایان در تمامی رده های سنی بر روی شیابچانگ قهرمانی هستیم که نفرات برتر این رقابتها برای حضور در اردوی تیم تکواندو استان جهت شرکت در مسابقات کشوری دعوت خواهند شد .
تمجید بااشاره به این موضوع که تمامی ملی پوشان پومسه رو موظف هستند در این رقابتها شرکت کنند در ادامه بیان داشت :تیم تکواندو پومسه استان تهران زیر نظر استاد حسینعلی نظری از مربیان شایسته استان تهران تمرینات خود را برای کسب چهارمین جام قهرمانی آغاز خواهند کرد .
مسئول کمیته مسابقات از برگزاری المپیاد ورزشی تکواندو خبر داد و بیان کرد :براساس اعلام اداره کل ورزش و جوانان استان تهران و به منظور ایجاد اوقات فراغت در تابستان ،اولین دوره المپیاد ورزشی تکواندو در دو بخش دختران و پسران ،رده سنی جوانان ( متولدین 1377 الی 1373 ) بدون در نظر گرفتن ماه تولد  را به صورت رایگان برگزار خواهد شد .
وی گفت :این رقابتها به صورت تیمی می باشد و هر حوزه و شهرستان می بایست در قالب یک تیم ( 8 نفر ) دختران و پسران در المپیاد ورزشی تکواندو شرکت نمایند که در پایان این مسابقات به نفرات برتر و تیم های اول تا سوم حکم ،مدال و جام قهرمانی اهدا خواهد شد .
تمجید در ادامه اظهار داشت :براساس برنامه ریزی های صورت گرفته ،المپیاد ورزشی پسران مورخ 22 مرداد ماه و دختران 30 مرداد ماه در خانه تکواندو پایتخت برگزار می شود و مهلت ثبت نام تیم های شرکت کننده در این رقابتها دربخش پسران تا یکشنبه 18 مرداد ماه و در بخش دختران تا 25 مرداد ماه خواهد بود.
مسئول کمیته مسابقات در خصوص رقابتهای قهرمانی استان تهران در بخش دختران بیان کرد :رقابتهای قهرمانی نوجوانان دختر نیز هفتم مرداد ماه برگزار میشود و با توجه به اینکه مهلت ثبت نام اینترنتی این رقابتها تا سوم مرداد ماه می باشد آمار دقیق از تعددا شرکت کنندگان ندارم ،همچنین همزمان با این رقابتها مسابقات قهرمانی شکوفه های دختر را خواهیم داشت .
وی گفت :مسابقات پومسه بانوان استان تهران نیز هشتم مرداد ماه در تمامی رده های سنی و در دو بخش تیمی و انفرادی به میزبانی خانه تکواندو پایتخت برگزار می شود .
تمجید بااشاره به این موضوع که استارت ثبت نام اینترنتی مسابقات همزمان با این رقابتها بود خوشبختانه شاهد استقبال خوبی از هوگوپوشان پایتخت نشین بودیم ،اظهار داشت : ثبت نام مسابقات به صورت اینترنتی   درسرعت بخشیدن به ثبت نام  توسط حوزه ها و شهرستان ها  نقش به سزایی داشت  که این امر منتج به  تردد کمتر  بین حوزه  ها  و شهرستان ها با  هیات تهران گردید ،همچنین تکواندو کاران  از مناطق دور دست نیز  می توانند به راحتی  جهت حضور در مسابقات استان ثبت نام نمایند .
مسئول کمیته مسابقات در پایان اظهار داشت :تکواندو پایتخت در ماه جاری کوران مسابقات خود را خواهد داشت و با توجه به برنامه ریزی های صورت گرفته تمام سعی خود را برای برگزاری هر چه بهتر مسابقات بکار خواهیم بست .
تمجید گفت:رقابتهای قهرمانی جوانان و بزرگسالان استان تهران نیز  به منظور شناسایی نفرات برتر  جهت حضور در مسابقات قهرمانی کشور ،پس از برگزاری المیپاد ورزشی جوانان ،شهریور ماه سال جاری در دو بخش دختران و پسران برگزار می شود

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*

Visit Us On FacebookVisit Us On Instagram