۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

  • شناسه : 4837
  • 08 تیر 1394 - 10:50
  • 313 بازدید
  • ارسال توسط :
تلاش برای درخشش در سکوهای بین المللی تنها هدف دختر نوجوان پایتخت

تلاش برای درخشش در سکوهای بین المللی تنها هدف دختر نوجوان پایتخت

دختر نوجوان تکواندو کار پایتخت که با کسب مدال طلای مسابقات قهرمانی آسیا چین تایپه که فروردین ماه سال جاری برگزار شد ،توانست بار دیگر توانمندی و شایستگی خود را به تمام رقبای خود نشان دهد و نام خود را در بین دیگر تکواندو کاران بر سر زبان بیاورد ، همین موضوع بهانه ای شد […]

دختر نوجوان تکواندو کار پایتخت که با کسب مدال طلای مسابقات قهرمانی آسیا چین تایپه که فروردین ماه سال جاری برگزار شد ،توانست بار دیگر توانمندی و شایستگی خود را به تمام رقبای خود نشان دهد و نام خود را در بین دیگر تکواندو کاران بر سر زبان بیاورد ، همین موضوع بهانه ای شد تا با وی به گفتگوی خودمانی داشته باشیم که خواندن آن خالی از لطف نیست .
از خودت بگو؛مهسا جدی متولد سال ۱۳۷۷ از تهران هستم ،از کلاس چهارم ابتدایی زیر نظر ندا زارع در رشته تکواندو فعالیت می کنم .
چی شد که وارد رشته تکواندو شدی ؛در دوران بچگی خیلی شیطون بودم و خانواده ام برای اینکه انرژی ام تخلیه شود مرا به رشته تکواندو سوق دادند

تکواندو رو از چه زمانی به صورت حرفه ای دنبال می کنی ؛از چهارسال پیش به صورت حرفه ای وارد دنیایی حرفه ای تکواندو شدم و تمرینات تخصصی ایم را زیرنظر  استادم ندا زارع دنبال میکنم .

چه مقام های را تا الان تونستی کسب کنی ؛مدال نقره مسابقات انتخابی المیپک،مدال برنز جهانی،مدال برنز مسابقات قهرمانی آسیا اندونزی ،مدال طلای مسابقات آسیایی چین تایپه  و  چندین نشان رنگارنگ مسابقات کشوری و استانی  را در طول  چهار حضور حرفه ایم در تکواندو کسب کردم  .

اگر تکواندو کار نمی شدی دوست داشتنی چه حرفه ای را دنبال کنی ؛دوست داشتم والیبالیست شوم

دوست داشتی جای کدوم ورزشکار بودی ؛خودم …

از مسابقات قهرمانی آسیا چین تاپیه بگو ؛این رقابتها به واسطه حضور برترین های قاره کهن  در سطح کیفی بسیار بالای بود،همه برای کسب سکوهای قهرمانی آماده بودند و مدعی بودند،خوشبختانه با توجه به تمرینات شبانه روزی و فشرده که در طول اردهای تیم ملی داشته ام در شرایط بسیار مطلوبی مقابل رقبای خود ظاهر شدم و توانستم با اقتدار رقبای خود را شکست دهم و طلای این رقابتها را دشت کنم.

مهترین رقبات در این رقابتها ؛هوگوپوشانی از چین تایپه و کره جنوبی از حریفان سر سخت و قدرتمند من در چین تایپه بودند .

نقش خانواده ات در موفقیت هات در رشته تکواندو چقدر بود ؛به طور حتم خانواده و حضورشان در کنارم یکی از مهترین عوامل موفقیت هام بوده ،خانواده ام هیچ وقت پشتم را خالی نکردند و همواره با حمایتهای خود بهم انگیزه و روحیه دادند.

الگوی ورزشی ات چه کسی است ؛استادم ندا زارع  و هادی ساعی

ازخاطرات خوب و بد در تکواندو بگو ؛حضور موفق در اکثر رقابتها و جلب اعتماد کادر فنی  جز خاطرات خوبم است از خاطرات تلخم در تکواندو هم میتونم از دست دان مقام اولی در مسابقات انتخابی المپیک نوجوانان و شکست مقابل حریف کره ای در مسابقات انتخابی سال گذشته است و عنوان نایب قهرمانی را کسب کردم .

Image result for ‫مهسا جدی‬‎

 

بهترین هدیه ای که گرفتی چی بود ؛بهتر شدن وضعیت جسمانی پدرم ،بهترین هدیه ای  بود که تا الان گرفتم .

بزرگترین آرزوی ورزش ات ؛حضور در بازیهای المپیک نوجوانان و کسب خوشرنگترین مدال این بازیها بزرگترین آرزوی ورزشی ام است،هچنین تمام تلاش خود را برای درخشش در سکوهای قهرمانی بکار خواهم بست و با تمرینات مستمر و شبانه روزی به آنچه که مد نظرم است خواهم رسید .

حرف آخر ؛جا دارد از تلاش و حمایت های خانواده ام تشکر کنم ،همچنین  اززحمات استاد عزیزم ندا زارع  ،دوست دارم با کسب مدال در المپیک زحمات استادم را جبران کنم چرا که من به خاطر استادم که تکواندو ادامه  دادم و وی همواره به من انگیزه و روحیه می دهد.

 

 

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*

Visit Us On FacebookVisit Us On Instagram