۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

  • شناسه : 80306
  • 26 خرداد 1403 - 9:28
  • 50 بازدید
  • ارسال توسط :
تغییرات در کمیته‌های آموزش و استعدادیابی هیأت تکواندو شهریار

تغییرات در کمیته‌های آموزش و استعدادیابی هیأت تکواندو شهریار

به منظور ارتقای سطح کیفی تکواندو در شهرستان شهریار، نشست مشترکی بین مسئولین هیأت تکواندو این شهرستان و روسای کمیته‌های آموزش و استعدادیابی برگزار شد. به گزارش روابط عمومی   هیات تکواندو استان تهران ؛ در این نشست، جابجایی‌هایی در مسئولیت‌های این دو کمیته صورت گرفت و برنامه‌های جدیدی برای استعدادیابی و آموزش‌های تخصصی ارائه شد. […]

به منظور ارتقای سطح کیفی تکواندو در شهرستان شهریار، نشست مشترکی بین مسئولین هیأت تکواندو این شهرستان و روسای کمیته‌های آموزش و استعدادیابی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی   هیات تکواندو استان تهران ؛ در این نشست، جابجایی‌هایی در مسئولیت‌های این دو کمیته صورت گرفت و برنامه‌های جدیدی برای استعدادیابی و آموزش‌های تخصصی ارائه شد.

محمدجواد قملاقی که پیش از این مسئولیت کمیته آموزش را بر عهده داشت، به عنوان مسئول جدید کمیته استعدادیابی معرفی شد. وی برنامه‌هایی را برای استعدادیابی علمی و عملی تکواندوکاران در سنین مختلف، با تمرکز بر آنتروپومتری و پیکر سنجی تخصصی، ارائه کرده است.

همچنین پیام قبادی به عنوان مسئول جدید برگزاری کارگاه‌های تخصصی و کمپ‌های ویژه کیوروگی معرفی شد. وی طرح‌هایی را برای استفاده از شیوه‌های جدید و رایج در دنیا برای برگزاری این دوره‌ها ارائه کرده است.

غلامرضا عمرانی لرد، رئیس هیأت تکواندو شهرستان شهریار، در این نشست ضمن ابراز خرسندی از برنامه‌های ارائه شده، اظهار امیدواری کرد که با اجرای این برنامه‌ها شاهد ارتقای سطح کیفی تکواندو در این شهرستان باشیم.

آرزو فرهادی، نائب رئیس بانوان هیأت تکواندو شهرستان شهریار، نیز در این نشست بر اهمیت آموزش و استعدادیابی در رده‌های پایه، به منظور پرورش نسل‌های آینده تکواندوکاران تأکید کرد.

امید است با تلاش و همدلی مسئولین هیأت تکواندو شهرستان شهریار و روسای کمیته‌های آموزش و استعدادیابی، شاهد شکوفایی هر چه بیشتر استعدادهای تکواندو در این شهرستان باشیم.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*

Visit Us On FacebookVisit Us On Instagram