۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

موقعیت شما : صفحه اصلی » اخبار
  • شناسه : 1164
  • 20 آذر 1389 - 7:07
  • 36 بازدید
  • ارسال توسط :

تربیت بدنی پیشوا در رده اول لیگ تکواندو خردسالان پایتخت قرار دارد

هفته های یازدهم و دوازدهم از پنجمین دوره لیگ خردسالان باشگاه های استان تهران روز جمعه ۱۹ آذر ماه در خانه تکواندو پایتخت برگزار شد.


هفته های یازدهم و دوازدهم از پنجمین دوره لیگ خردسالان باشگاه های استان تهران روز جمعه ۱۹ آذر ماه در خانه تکواندو پایتخت برگزار شد.


به گزارش روابط عمومی هیئت تکواندو استان تهران : این رقابت ها با حضور ۱۳ تیم و انجام ۱۶ دیدار تیمی صورت پذیرفت که در هفته اول این رقابت ها ستارگان شمالشرق با نتیجه ۶ بر ۴ مغلوب تربیت بدنی پیشوا شد ، هوگوپوشان وگان ۶ بر ۴ از هیئت شمیرانات برد ، تکواندوکاران شهید سهم دینی با نتیجه ۶ بر ۴ از سد تیم دیناوین ( الف ) گذشت ، تیم هیئت شهر قدس بازی را با نتیجه ۷ بر ۳ به قدس واگذار کرد ، هیئت سمنان ۹ بر یک به فرمانیه باخت و هیئت اسلامشهر با نتیجه ۷ بر ۳ آینده سازان رودهن را مغلوب کرد. در هفته دوازدهم هیئت شمیرانات ۸ بر ۲ از دیناوین ( ب ) باخت ، تکواندوکاران تربیت بدنی پیشوا ۶ بر ۴ شهید سهم دینی را مغلوب کرد ، هوگوپوشان وگان با نتیجه ۷ بر ۳ از سد تیم فرمانیه گذشت ، تیم دیناوین ( الف ) بازی را با نتیجه ۷ بر ۳ به هیئت شهر قدس واگذار کرد ، هیئت سمنان ۷ بر ۲ مغلوب هیئت اسلامشهر شد و هیئت شهر قدس با نتیجه ۷ بر۳ آینده سازان رودهن را برد. در راستای این دیدارها بازی های معوقه هفته های هفتم ، نهم و دهم صورت پذیرفت که در هفته هفتم تربیت بدنی پیشوا ۶ بر ۴ هیئت اسلامشهر را شکست داد ، در هفته نهم هوگوپوشان شهید سهم دینی با نتیجه ۷ بر ۳ از سد تیم هیئت اسلامشهر گذشتند و در هفته دهم هیئت اسلامشهر بازی را با نتیجه ۸ بر ۲ به تیم قدس واگذار کرد.  طبق جدول رده بندی تا پایان هفته دوازدهم تیم تربیت بدنی پیشوا با ۲۸ امتیاز در رده نخست قرار دارد ، دیناوین جنوبشرق با ۲۶ امتیاز و تفاضل ۵۴-  در رده دوم و پایگاه قهرمانی قدس با ۲۶ امتیاز و تفاضل ۳۰ در رده سوم جدول قرار دارد. در پایان از سوی کمیته برگزاری مسابقات پایگاه قهرمانی قدس فنی ترین تیم شناخته شد ، تیم آینده سازان رودهن نشان اخلاق را کسب کرد ، محمد هداوند حیدری از تیم تربیت بدنی پیشوا بهترین سرپرست معرفی شد ، مهدی سرلک از تیم پیشوا پرامتیازترین بازیکن شد ، علی کاظمی از تیم پایگاه قهرمانی قدس نشان بهترین کوچ را کسب کرد و خیراله ابوالقاسمی نشان بهنرین قضاوت کننده را از آن خود نمود. لازم به ذکر است مسئولیت برگزاری این رقابت ها بر عهده مهدی خانی مدیر اجرایی لیگ خردسالان تهران بود.

 

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*

Visit Us On FacebookVisit Us On Instagram