۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

موقعیت شما : صفحه اصلی » اخبار
  • شناسه : 13147
  • 26 مهر 1393 - 7:08
  • 40 بازدید
  • ارسال توسط :

تداوم صدرنشینی پاس قوامین/ صعود استیل البرز به رده سوم

دیدارهای هفته سوم الی پنجم از مرحله دوم لیگ نونهالان پسر باشگاه های کشور با تداوم صدرنشینی پاس قوامین و صعود استیل البرز به رده سوم به اتمام رسید.

به گزارش روابط عمومی هیئت تکواندو استان تهران ؛

دیدارهای هفته سوم الی پنجم از مرحله دوم، دهمین دوره مسابقات لیگ نونهالان پسر باشگاه های کشور جام شکوفه های تکواندو،  ۲۴ مهرماه به میزبانی تیم مرحوم حاجی پور بابل برگزار شد.
در هفته سوم، پاس قوامین با نتیجه ۸ بر ۲ از سد صنایع استیل البرز گذشت، مرحوم حاجی پور بابل با نتیجه ۴ بر ۶ در برابر مجتمع فرهنگی ورزشی جوانه شکست خورد، دیدار دو تیم پیشگامان حرفه ای و هیات تکواندو استان قزوین(آسانسور حقیقت) با نتیجه ۹ بر صفر به سود قزوین به اتمام رسید و شهرداری اراک با نتیجه ۶ بر ۴ هیات تکواندو قم را از پیش رو برداشت.
در هفته چهارم؛ پاس قوامین با نتیجه ۸ بر ۲ در برابر هیات تکواندو قم به برتری دست یافت، تیم مرحوم حاجی پور بابل با نتیجه ۷ بر ۳ در برابر هیات تکواندو قزوین (آسانسور حقیقت) پیروز شد، شهرداری اراک در دومین بازی خود و در برابر مجتمع فرهنگی ورزشی جوانه و با نتیجه ۶ بر ۴ قهرمان شد و دیدار ۲ تیم صنایع استیل البرز و پیشگامان حرفه ای با نتیجه ۱۰ بر صفر به سود استیل به اتمام رسید.
همچنین در هفته پنجم: پاس قوامین با نتیجه ۱۰ بر صفر در برابر پیشگامان حرفه ای پیروز شد، دیدار تیم های مرحوم حاجی پور بابل و صنایع استیل البرز و مجتمع فرهنگی ورزشی جوانه و هیات تکواندو قم با نتیجه مساوی ۵ بر ۵ به اتمام رسید، شهرداری اراک با نتیجه ۹ بر یک در برابر هیات تکواندو استان قزوین (آسانسور حقیقت) به پیروزی دست یافت.
در پایان این مسابقات و با اعلام جدول رده بندی با اتمام هفته پنجم، پاس قوامین با ۴ برد و یک باخت از ۵ بازی انجام شده و تفاضل ۲۸ امتیاز در صدر جدول رده بندی قرار دارد، شهرداری اراک با ۴ برد و یک باخت و تفاضل ۱۴ امتیاز رده سوم و صنایع استیل البرز با ۴ برد و یک باخت و تفاضل ۱۲ امتیاز رده سوم را از آن خود کرد.
همچنین در این رده بندی، تیم های موحوم حاجی پور بابل، مجتمع فرهنگی ورزشی جوانه، هیات تکواندو قم، هیات تکواندو استان قزوین(آسانسور حقیقت) و پیشگامان حرفه ای به ترتیب رده های چهارم الی هشتم را از آن خود کردند.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*

Visit Us On FacebookVisit Us On Instagram