۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

  • شناسه : 17107
  • 06 تیر 1395 - 20:32
  • 441 بازدید
  • ارسال توسط :
تاریخ دقیق مسابقات قهرمانی کشور پومسه اعلام شد

تاریخ دقیق مسابقات قهرمانی کشور پومسه اعلام شد

یازدهمین دوره رقابت‌های قهرمانی پومسه کشور در ۲ گروه زنان و مردان از جمعه (۲۵ تیرماه) به مدت ۴ روز به میزبانی هیات تکواندو استان  تهران برگزار می‌شود. به گزارش روابط عمومی هیات تکواندو استان تهران؛ با اعلام کمیته مسابقات فدراسیون تکواندو رقابت‌های قهرمانی پومسه کشور در ۲ گروه زنان و مردان از جمعه (۲۵ […]

یازدهمین دوره رقابت‌های قهرمانی پومسه کشور در ۲ گروه زنان و مردان از جمعه (۲۵ تیرماه) به مدت ۴ روز به میزبانی هیات تکواندو استان  تهران برگزار می‌شود.

به گزارش روابط عمومی هیات تکواندو استان تهران؛

با اعلام کمیته مسابقات فدراسیون تکواندو رقابت‌های قهرمانی پومسه کشور در ۲ گروه زنان و مردان از جمعه (۲۵ تیرماه) به مدت ۴ روز به میزبانی هیات تکواندو تهران برگزار می‌شود. این دوره از رقابت‌ها به منظور شناخت نفرات برتر برای حضور در مرحله اول انتخابی تیم‌ملی پیگیری خواهد شد.

رقابتهای گروه مردان طی روزهای ۲۵ و ۲۶ تیرماه و مسابقات گروه زنان ۲۷ و ۲۸ تیرماه انجام می‌شود که ثبت‌نام و ورود گروه مردان و زنان یک روز قبل از آغاز مسابقات در هر گروه می‌باشد.

این دوره از رقابت‌ها در تمامی رده‌های سنی پیگیری خواهد شد.

همچنین با اعلام کمیته مسابقات فدراسیون تکواندو ششمین دوره پیکارهای پومسه ویژه روسا، نایب رییسان و دبیران هیات تکواندوی استان‌ها در ۲ گروه مردان و زنان پیگیری می‌شود.
رقابت‌های روسا و دبیران هیات‌های تکواندوی استانی در گروه مردان عصر روز جمعه (۲۵ تیرماه) و مسابقات نواب رییس در گروه زنان عصر روز یکشنبه (۲۷ تیرماه) خواهد بود.
گفتنی است؛ ثبت نام روسا، نایب رییسان و دبیران هیات استان در گروه مردان و زنان در رده‌های‌سنی جداگانه انجام می‌پذیرد

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*

Visit Us On FacebookVisit Us On Instagram