۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

  • شناسه : 7490
  • 13 مهر 1394 - 10:13
  • 339 بازدید
  • ارسال توسط :
بهنام اسبقی: استارت کسب سهمیه المپیک را از سیزم می‌زنم

بهنام اسبقی: استارت کسب سهمیه المپیک را از سیزم می‌زنم

ملی‌پوش  شایسته استان تهرانگفت: مصدومیت باعث شد کسب سهمیه من به خطر بیفتد/ نتیجه‌گیری در گرندپریکس منچستر من را به رنکینگ شش نفر اول المپیک باز می‌گرداند/ تمام هدفم کسب مدال المپیک است. به گزارش روابط عمومی هیات تکواندو استان تهران، بهنام اسبقی ملی‌پوش  پایتخت نشین تیم ملی تکواندو پیش از اعزام به مسابقات المپیک […]

ملی‌پوش  شایسته استان تهرانگفت: مصدومیت باعث شد کسب سهمیه من به خطر بیفتد/ نتیجه‌گیری در گرندپریکس منچستر من را به رنکینگ شش نفر اول المپیک باز می‌گرداند/ تمام هدفم کسب مدال المپیک است.

به گزارش روابط عمومی هیات تکواندو استان تهران، بهنام اسبقی ملی‌پوش  پایتخت نشین تیم ملی تکواندو پیش از اعزام به مسابقات المپیک سیزم در گفتگو با «نسیم» اظهار داشت: بعد ازمسابقات جام‌فجر در بهمن‌ماه سال گذشته که مصدومیتم من پیش آمد در هیچ مسابقه رسمی و حتی غیر رسمی شرکت نکردم و مسابقات تکواندو المپیک سیزم اولین حضور من در مسابقات بعد از مصدومیتم خواهد بود. در این مدت توانستم مراحل تمرینی، درمانی و فیزیوتراپی را به خوبی پشت سر گذاشتم تا به آمادگی خوبی برای حضور در این مسابقات دست پیدا کنم.

وی ادامه داد: مصدومیت من باعث شد در حال حاضر اختلاف امتیازات من با نفرات بالای رنکینگ کسب سهمیه المپیک زیاد شده و سهمیه المپیک من به خطر افتاده است، حتما باید قبل از حضور در مسابقات گرندپریکس منچستر در مسابقاتی شرکت و امتیازات را کسب می‌کردم. تا شروع مسابقات فینال گرندپریکس در مکزیک فرصت زیادی باقی نمانده است و من دوست داشتم در مسابقات المپیک سیزم با توجه به اینکه ۲۰ امتیازی دارد شرکت کنم. به امید خدا در صورت کسب کامل امتیازات این مسابقه باعث خواهد تا از اختلاف ۴۰ امتیازی من با نفر ششم رنکینگ کاسته شود و استارت کسب سهمیه را از مسابقات المپیک سیزم بزنم.

اسبقی در خصوص میزان آمادگی‌اش نسبت به قبل از دوران مصدومیت گفت: حقیقتا هنوز به آمادگی قبل از مصدومیتم نرسیدم چون مدت زیادی نیست تمرینات خود را شروع کردم و ضمنا سعی کردم با احتیاط تمریناتم را انجام بدهم. من هدفم این است با همین میزان آمادگی در مسابقات سیزم حضور پیدا کنم و بعد از این مسابقات رفته رفته به اوج آمادگی برسم. برای تبدیل شدن به اسبقی قبل از مصدومیت نیاز به زمان دارم اما با توکل بر خدا امیدوارم با همین میزان آمادگی هم امتیازات لازم را کسب کنم.

قهرمان بازی‌های آسیایی اینچئون در مورد کسب سهمیه المپیک گفت: عقب افتادن از رقبای مقداری من را نگران کرده است. من قبل از مصدومیت نفر دوم رنکینگ المپیک بودم و اگر با همان روند پیش می‌رفتم کسب سهمیه المپیک را قطعی می‌کردم. در حال حاضر این اختلافات امتیازات نگرانم کرده است اما انگیزه لازم را برای کسب سهمیه المپیک دارم چرا که دو سال و نیم برای رسیدن به این هدف زحمت کشیدم. هنوز هم برای کسب سهمیه المپیک دیر نشده است و من تمام تلاشم را خواهم کرد.

وی ادامه داد: تورنمنت‌های زیادی تا مسابقات فینال گرندپریکس باقی نمانده است اما فدراسیون در تلاش است تا شرایطی را برای من و سجاد مردانی فراهم کند تا در تورنمنت‌های باقی مانده شرکت کنیم و امتیازات عقب افتاده را جبران بکنیم. البته اگر در گرندپریکس منچستر نتایج خوبی را کسب کنم به رنکینگ کسب سهمیه المپیک بازخواهم گشت و تا حدودی خیال خود را راحت کردم. من هنوز هم تمام هدفم ابتدا حضور در المپیک و سپس کسب مدال المپیک است.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*

Visit Us On FacebookVisit Us On Instagram