۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

  • شناسه : 20517
  • 15 آبان 1395 - 12:07
  • 598 بازدید
  • ارسال توسط :
رام صنعت بهاره قهرمان شدند/افرا در سکوی دوم ایستاد

رام صنعت بهاره قهرمان شدند/افرا در سکوی دوم ایستاد

رام صنعت بهاره در پایان رقابتهای لیگ دسته یک نونهالان پسر پایتخت با کسب ۳۰ امتیاز عنوان قهرمانی را کسب کرد و هوگوپوشان افرا با کسب ۲۷ امتیاز دوم شد و هیات جنوبغرب با کسب ۲۴ امتیاز در جایگاه سوم قرار گرفت . به گزارش روابط عمومی هیات تکواندو استان تهران ؛هفته یازدهم ( پایانی)از […]

رام صنعت بهاره در پایان رقابتهای لیگ دسته یک نونهالان پسر پایتخت با کسب ۳۰ امتیاز عنوان قهرمانی را کسب کرد و هوگوپوشان افرا با کسب ۲۷ امتیاز دوم شد و هیات جنوبغرب با کسب ۲۴ امتیاز در جایگاه سوم قرار گرفت .

به گزارش روابط عمومی هیات تکواندو استان تهران ؛هفته یازدهم ( پایانی)از یازدهمین دوره رقابتهای لیگ دسته یک نونهالان باشگاه های استان تهران در بخش پسران،تحت عنوان جام آینده سازان یادوراه شهدای تکواندو پایتخت، با حضور ۱۱ تیم “رام صنعت بهاره،مدرسه تکواندو دیندار، هیات تکواندو جنوبغرب،رزین گل،آکادمی عزیزی،ماهان بتن فرزانگان ،افرا،مدرسه شهید مددپور،شهیدان دومیرایی،رعد بسیج شهدای افسریه و آکادمی یاس”برگزارشد و پرونده این دوره از رقابتها با قهرمانی رام صنعت بهاره بسته شد.

 رام صنعت بهاره برای کسب عنوان قهرمانی در این رقابت‌ها، از ۱۰ مبارزه ۱۰ برد  را بدست آورد و با ۳۰ امتیاز و تفاضل ۶۲ جام قهرمانی را بالای سر برد.تیم افرا با ۹ پیروزی، یک باخت ، ۲۷ امتیاز و تفاضل ۴۰ نایب قهرمان شد و حوزه جنوب‌غرب نیز با ۸ پیروزی، ۲ شکست و ۲۴ امتیاز در جایگاه سوم ایستاد.

تیم‌های ماهان بتن فرزانگان،مدرسه شهید مددپور،رزین گل،شهیدان دومیرایی،مدرسه تکواندو دیندار،آکادمی عزیزی،رعد بسیج شهدای افسریه و آکادمی یاس رده‌های چهارم تا یازدهم  را از آن خود کردند.

نتایج هفته یازدهم(پایانی) رقابتهایلیگ دسته یک نونهالان پسر پایتخت به شرح ذیل اعلام شد ؛

رزین گل  ۱۰  – مدرسه تکواندو دیندار   صفر

هیات تکواندو جنوبغرب  ۴ _ هیات تکواندو بهارستان ( رام صنعت بهاره) ۶

آکادمی یاس  یک  _ مدرسه شهید مددپور  ۸

آکادمی عزیزی  ۳  _ ماهان بتن فرزانگان  ۷

شهیدان دومیرایی صفر  _ افرا   ۱۰

رعدبسیج شهدای افسریه در قرعه استراحت قرار گرفت .

گفتنی است مراسم اختتامیه این دوره از مسابقات لیگ باشگاه های استان تهران،با حضور مرتضی سلطانی نایب رییس آقایان به همراه جمعی از داوران،مربیان،سرپرستان و خانواده ها در خانه تکواندو پایتخت برگزار شد.

 

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*

Visit Us On FacebookVisit Us On Instagram