۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

  • شناسه : 8942
  • 22 آذر 1394 - 11:21
  • 764 بازدید
  • ارسال توسط :
بهادری:کسب دو جام قهرمانی پایتخت در نخستین تجربه واقعا دلچسب بود

بهادری:کسب دو جام قهرمانی پایتخت در نخستین تجربه واقعا دلچسب بود

هیات تکواندو شهرستان اسلامشهر در دهمین دوره رقابتهای لیگ دسته یک خردسالان و نونهالان پسر استان تهران توانست با حضور دوتیم از تمامی باشگاه های این شهرستان در نخستین تجربه خود دو جام قهرمانی این رقابتها را به خانه ببرند . مهدی بهادری رییس هیات تکواندو شهرستان اسلامشهر در گفتگو با روابط عمومی هیات تکواندواستان […]

هیات تکواندو شهرستان اسلامشهر در دهمین دوره رقابتهای لیگ دسته یک خردسالان و نونهالان پسر استان تهران توانست با حضور دوتیم از تمامی باشگاه های این شهرستان در نخستین تجربه خود دو جام قهرمانی این رقابتها را به خانه ببرند .
مهدی بهادری رییس هیات تکواندو شهرستان اسلامشهر در گفتگو با روابط عمومی هیات تکواندواستان تهران بیان داشت:تیم رام صنعت بهاره و هیات تکواندو اسلامشهر دو تیم حاضر این شهرستان در دهمین دوره رقاتبهای لیگ خردسالان و نونهالان دسته یک باشگاه های پایتخت بودند که توانستند با حضور قدرتمند و شایسته و شکست رقبای خود در این مسابقات ،در سکوهای قهرمانی این رقابتها بایستند و دو جام قهرمانی را بالای سر خود ببرند .

222
وی درا دامه بیان داشت :هیات تکواندو اسلامشهر برای نخستین بار در رقابتهای لیگ باشگاه های استان تهران با دو تیم شرکت کرده بود که تمامی تکواندو کاران حاضر بومی شهرستان بودند که با یک مشارکت عمومی از تمامی باشگاه ها برگزیده و در تیم حضور داشتند که خوشبختانه توانستیم با همین نفرات که اکثرا اولین تجربه شان در رقابتهای لیگ استان بود جام قهرمانی را تصاحب کنیم که این دو عنوان در سال جاری برایمان شیرین و دلچسب بود .
بهادری در خصوص سطح رقابتهای لیگ دسته یک استان اظهارداشت: تهران مهد تکواندو ایران است و با توجه به حضور نخبگان تکواندو سطح این رقابتها بسیار بالا بود ،لیگ پایتخت سالهاست که با حضور تیم های مدعی و قدرتمند برگزار می شود وهر سال سطح فنی و کیفی آن ارتقاء می یابد انصافا در این دوره ازمسابقات شاهد رقابتهای بسیار حساس و نفس گیر بودیم و تا آخرین لحظه هنوز قهرمان این دوره مشخص نشده بود و تیمهای اول تا سوم با امتیاز برابر و تنها با اختلاف کم تفاضل از یکدیگر مشخص شد.

 

6
سکاندار تکواندو شهرستان اسلامشهر ضمن تشکر از مسئولان سازمان لیگ هیات تکواندو استان تهران در جهت برگزاری و برنامه ریزی مناسب این رقابتها ،اظهار کرد:تیم تکواندو اسلامشهر و رام صنعت بهاره با همدلی ،اتحاد و همکاری اعضای کادر فنی ،مسئولین هیات و تمامی مربیان سطح شهرستان توانست در بهترین جایگاه این رقابتها قرار گیرد وبسیار خرسندم که توانستیم به کسب این دو عنوان با ارزش جوابگوی اعتماد مسئولین و مربیان اسلامشهر باشیم .
بهادری در پایان بیان داشت :امیدورام در سال آینده با حضور یک حامی مالی در سطح شهرستان بتوانیم در تمامی رده های سنی رقابتهای لیگ استان و حتی کشور حضور یابیم .

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*

Visit Us On FacebookVisit Us On Instagram