۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

موقعیت شما : صفحه اصلی » آرشیو اخبار » اخبار مهم » ارشیو کل اخبار » رویداد پیش رو » گزارش
  • شناسه : 22445
  • 12 بهمن 1395 - 15:36
  • 166 بازدید
  • ارسال توسط :
برگزاری مسابقات انتخابی تیم‌ملی تکواندو دانشجویان دختر

برگزاری مسابقات انتخابی تیم‌ملی تکواندو دانشجویان دختر

مسابقات انتخابی تیم‌ملی تکواندو دانشجویان گروه زنان برای حضور در بیست و نهمین دوره مسابقات دانشجویان جهان در دو بخش کیوروگی و پومسه در خانه تکواندو برگزار می‌شود. به گزارش روابط عمومی هیات تکواندو استان تهران؛ مسابقات انتخابی تیم‌ملی تکواندو دانشجویان گروه زنان به منظور شناخت نفرات برتر برای شرکت در بیست و نهمین دوره […]

مسابقات انتخابی تیم‌ملی تکواندو دانشجویان گروه زنان برای حضور در بیست و نهمین دوره مسابقات دانشجویان جهان در دو بخش کیوروگی و پومسه در خانه تکواندو برگزار می‌شود.

به گزارش روابط عمومی هیات تکواندو استان تهران؛ مسابقات انتخابی تیم‌ملی تکواندو دانشجویان گروه زنان به منظور شناخت نفرات برتر برای شرکت در بیست و نهمین دوره یونیورسیاد دانشجویان جهان با حضور ۲۳۳ هوگوپوش و ۶۶ پومسه‌رو برگزار خواهد شد. رقابت‌ها انتخابی پومسه روز جمعه (۱۵ بهمن‌ماه) از میان فرم‌های ۶ تا ۱۳ به قید قرعه، با تعیین کمیته فنی و به صورت انفرادی پیگیری می‌شود.
اما در بخش کیوروگی مبارزات اوزان فرد (۴۶-، ۵۳-، ۶۲- و۷۳- کیلوگرم) روز شنبه (۱۶ بهمن‌ماه) انجام می‌شود و مبارزات اوزان زوج (۴۹-، ۵۳-، ۶۷- و ۷۳+ کیلوگرم) نیز روز شنبه (۲۳ بهمن‌ماه) برگزار می‌گردد. پذیرش و وزن‌کشی مسابقات کیوروگی روز پیش از مسابقات از ساعت ۱۵ تا ۱۷ و همچنین روز مسابقات ساعت ۷ تا ۸ صبح در محل خانه تکواندو انجام خواهد شد.
این دوره از مبارزات با هوگوی الکترونیکی پیگیری می‌شود و مدال آوران یونیور سیاد ۲۰۱۵ کره‌جنوبی بدون نیاز به رقابت در این دوره از مسابقات، به نخستین اردوی تیم‌ملی دانشجویان دعوت می شوند.
گفتنی است؛ بیست و نهمین دوره مسابقات یونیورسیاد جهانی دانشجویان از تاریخ ۲۸ مردادماه تا ۸ شهریورماه سال ۱۳۹۶ به مدت ۱۱ روز در کشور چین تایپه برگزار می‌شود.

 

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*

Visit Us On FacebookVisit Us On Instagram