۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

  • شناسه : 6164
  • 29 مرداد 1394 - 14:37
  • 374 بازدید
  • ارسال توسط :
برگزاری جشن باشکوه میلاد حضرت معصومه ( س) و امام رضا ( ع) در خانه تکواندو پایتخت

برگزاری جشن باشکوه میلاد حضرت معصومه ( س) و امام رضا ( ع) در خانه تکواندو پایتخت

به مناسبت میلاد با سعادت حضرت معصومه ( س) و هشتمین  اختر تابناک امامت ،امام رضا ( ع) و گرامیداشت دهه کرامت،جشن باشکوهی با حضور خانواده بزرگ تکواندو برگزارشد. به گزارش روابط عمومی هیات تکواندو استان تهران ؛ در حاشیه برگزاری مسابقات قهرمانی جوانان و بزرگسالان پسر استان تهران،جشن میلاد با سعادت حضرت معصومه( س) […]

به مناسبت میلاد با سعادت حضرت معصومه ( س) و هشتمین  اختر تابناک امامت ،امام رضا ( ع) و گرامیداشت دهه کرامت،جشن باشکوهی با حضور خانواده بزرگ تکواندو برگزارشد.

به گزارش روابط عمومی هیات تکواندو استان تهران ؛

در حاشیه برگزاری مسابقات قهرمانی جوانان و بزرگسالان پسر استان تهران،جشن میلاد با سعادت حضرت معصومه( س) وامام رضا ( ع) با حضور علی خلیلی سرپرست هیات تکواندو استان تهران،مسعود لشگری سرپرست دبیری هیات  ،ابوالقاسم حسن زاده مسئول کمیته داوران،حمید رضا خدایی مسئول کمیته قضایی،مرتضی سلطانی ،نورالله خاوری ، جمعی از داوران ،مربیان ، تکواندوکاران و خانواده ها،در سالن برگزاری مسابقات خانه تکواندو پایتخت برگزار شد .

جشن میلاد با قرائت آیاتی از کلام الله مجید توسط سهیل مسیر زاده از تکواندو کاران نونهال استان تلاوت و جشن میلاد  با مداحی  غلامرضا عزیزی از مربیان و داوران توانمند استان تهران برگزار شد .

 

IMG_8444

پس از اجرایی مراسم مولود خانی،علی خلیلی رییس هیات تکواندو نیروهای مسلح،عضور هیان رییسه فدراسیون و سرپرست هیات تکواندو استان تهران ضمن تبریک میلاد حضرت معصومه ( س) و امام رضا ( ع)  و گرامیداشت دهه کرامت  و تقدیر  و تشکر از زحمات   آقای جمشید سهرابی در جمع حاضرین اظهار داشت:بسیار خرسندم  که امروز در جمع شما  تکواندو کاران  شایسته استان تهران  هستم ،به طور قطع حضور شما در این مسابقات و آزمون اگر هدفمند و برنامه ریزی شده باشد در آینده برای رشد و ارتقاء شما عزیزان برای شرکت در میادین ملی و حتی بین المللی مثمر ثمر خواهد بود .

 

IMG_8497

سکاندار هیات تکواندو پایتخت در ادامه بیان داشت :تکواندو تهران با توجه به پتانسیل و توانمندی که درا ین رشته ورزشی دارد  می بایست با تلاش و اتحاد به گونه ای عمل کند که در  کوتاهترین زمان بخش عمده ای از ملی پوشان حاضر در تمامی رده های سنی  اردوهای اعزامی به مسابقات بین المللی را  کسب نمایند که این امر نیازمند توجه ویژه مسئولین حوزه ها و شهرستان ها و کمیته های تکواندو تهران می باشد و این مهم را به عنوان یک هدف مهم در راس کار های خود قرار دهند .

رییس هیات تکواندو نیروهای مسلح   افزود:براساس برنامه ریزی های صورت گرفته ،در کوتاه ترین زمان شرح وظایف  کامل حوزه ها و شهرستان ها و توابع استان  ازسوی هیات رییسه تنظیم و به مسئولان مربوطه ابلاغ خواهد شد ،همچنین کلیه اساتید و مربیانی که تمایل به همکاری در جهت پیشبرد اهداف تکواندو پایتخت دارند می توانند در کنار دیگر عزیزان حضور داشته و برای موفقیت تکواندو تهران گام بردارند .

خلیلی  ضمن آرزوی موفقیت برای تیم نونهالان پسر و دختر اعزامی به مسابقات قهرمانی جهان موجو  اظهار داشت :تیم نیروهای مسلح کشورمان برای حضور  و حفظ عنوان قهرمانی جهان  تمرینات خود را در اردوها  برگزار می کند و مهر ماه امسال عازم کره جنوبی خواهد شد

وی در ادامه  افزود:تیم نیروهای مسلح تنها با هدف وحفظ جایگاه قهرمانی خود پا به میدان می گزارند و برای کسب این عنوان از میان مدعیان با تمام قوا به مصاف رقبای جهانی خود می رود .

سرپرست هیات تکواندو استان تهران در پایان بیان داشت :به شما ورزشکاران حاضر در مسابقات ،جوانان و خانواده های حاضر اعلام می کنم دشمن شما جوانان را مورد هدف قرار داده و می بایست با هوشیاری و توانایی تمامی مکر و حیله دشمن را خنثی کنیم و با قهرمانی و حضور موفق در میادین جهانی و آسیایی قدرت ایرانیان را به آنان نشان دهیم .

 

IMG_8503

IMG_3848 IMG_3849 IMG_3851 IMG_3852 IMG_3854

 

شایان ذکر است تیم نیروهای مسلح کشورمان سه عنوان قهرمانی رادر سال 1391 المپیک برزیل،1392 ویتام و سال 1393 تهران را در کارنامه ورزشی خود به ثبت رسانده است.

در پایان این مراسم ،به 10 تکواندو کار،مربی و داور حاضر درمسابقات که نامشان مزین به رضا بود به قید قرعه هدایایی به رسم یادبود توسط مسئولین هیات  به نفرات منتخب اهدا گردید .

 

 

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*

Visit Us On FacebookVisit Us On Instagram