۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

  • شناسه : 4238
  • 20 خرداد 1394 - 19:56
  • 1224 بازدید
  • ارسال توسط :
برگزاری آخرین اردوی  تمرینی خردسالان پسر در مجموعه ورزشی شهدای نیاوران

برگزاری آخرین اردوی تمرینی خردسالان پسر در مجموعه ورزشی شهدای نیاوران

آخرین مرحله اردوی تمرینی تیم تکواندو خردسالان پسر استان تهران ، در محیطی شاد به میزبانی مجموعه ورزشی شهدائ نیاوران برگزار شد . دامون ابوالقاسمی مربی تیم تکواندو خردسالان پسر استان تهران در گفتگو با روابط عمومی هیات تکواندو استان تهران گفت :آخرین مرحله تمرین هوگوپوشان خردسال پسر استان تهران به منظور حضور مقتدرانه در […]

آخرین مرحله اردوی تمرینی تیم تکواندو خردسالان پسر استان تهران ، در محیطی شاد به میزبانی مجموعه ورزشی شهدائ نیاوران برگزار شد .
1

دامون ابوالقاسمی مربی تیم تکواندو خردسالان پسر استان تهران در گفتگو با روابط عمومی هیات تکواندو استان تهران گفت :آخرین مرحله تمرین هوگوپوشان خردسال پسر استان تهران به منظور حضور مقتدرانه در بیست و سومین دوره مسابقات قهرمانی کشور صبح روزسه شنبه ۱۹ خرداد ماه در مجموعه ورزشی نیاوران برگزار شد .
وی افزود :در آخرین مرحله تمرینات ،براساس برنامه ریزی های صورت گرفته و به منظور ایجاد نشاط و ارتقاء روحیه بازیکنان اردوی تفریحی نیز در پایان تمرینات بچه ها برگزار گردید که بسیار برای روحیه و انگیزه بچه ها مفید و مثمر ثمر بود .
811025987_13290
ابوالقاسمی در خصوص نفرات حاضر در تیم تکواندو استان تهران اظهار داشت: ۱۰ هوگوپوش حاضر در تیم تکواندو استان تهران را از میان مدعیان پایتخت نشین و پس از گذارندن چندین مرحله انتخابی و حضور در اردوهای آماده سازی برگزیده شدند.
وی گفت : با برگزاری اردوها و تمرینات مناسب، خوشبختانه هوگوپوشان در وضعیت مطلوبی به سر می برند و در تمامی اوزان نفرات بسیار خوبی را در اختیار داریم که شانس بسیار بالای برای کسب مدال از سوی آنان خواهیم داشت .
مربی تیم تکواندو خردسالان درادامه اظهار کرد:خوشبختانه امسال با توجه به برنامه ریزی و تمرینات مناسبی که داشتیم تیم، در سطح مطلوبی از لحاظ آمادگی به سر می برند و به طور حتم مدال های درخشانی را در مسابقات قهرمانی کشور تصاحب خواهیم کرد.
811710631_91071
وی در پایان ضمن تشکر و قدردانی از حمایتهای جمشید سهرابی رییس هیئت تکواندواستان تهران گفت: مسئولان هیئت تکواندو استان تهران، با فراهم کردم امکانات مناسب رفاهی شرایط مطلوبی برای تمرینات واردوهای آمادگی ایجاد کردند تا هوگوپوشان با آرامش خاطر و بدون هیچ مشکلی تمرینات خود را پیگیری کنند که جای دارد از زحمات بی دریغشان تشکر و قدرانی کنم.
۱۵

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

۱ دیدگاه

  1. قهرمانان خردسال استان تهران به امید کسب مدال های خوش رنگ همیشه شاد و پیروز باشید.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*

Visit Us On FacebookVisit Us On Instagram