۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

  • شناسه : 7504
  • 13 مهر 1394 - 14:24
  • 108 بازدید
  • ارسال توسط :
برنامه رقابت‌های المپیک نظامیان جهان اعلام شد/آغاز مسابقات از پنجشنبه

برنامه رقابت‌های المپیک نظامیان جهان اعلام شد/آغاز مسابقات از پنجشنبه

برنامه رقابتهای المپیک نظامیان جهان اعلام شد و مردانی، یعقوبی، اسحاقی و کیانی، نمایندگان ایران در روز نخست بازیها هستند از روز پنجشنبه (۱۶ مهرماه) مبارزات خود را آغاز خواهند کرد. به گزارش  روابط عمومی هیات تکواندو استان تهران و به نقل از سایت فدراسیون تکواندو، بازیهای المپیک ارتش‌های جهان (سیزم) از تاریخ هشتم مهرماه […]

برنامه رقابتهای المپیک نظامیان جهان اعلام شد و مردانی، یعقوبی، اسحاقی و کیانی، نمایندگان ایران در روز نخست بازیها هستند از روز پنجشنبه (۱۶ مهرماه) مبارزات خود را آغاز خواهند کرد.

به گزارش  روابط عمومی هیات تکواندو استان تهران و به نقل از سایت فدراسیون تکواندو، بازیهای المپیک ارتش‌های جهان (سیزم) از تاریخ هشتم مهرماه به میزبانی شهر “مونگ یونگ” کره جنوبی آغاز و تا ۲۲ مهرماه ادامه خواهد داشت که مسابقات تکواندو از روز پنجشنبه (۱۶ مهرماه) به مدت ۳ روز پیگیری خواهد شد و تیم تکواندوی نیروهای مسلح کشورمان در این رقابتها با ۱۲ هوگوپوش به مصاف رقبایش می‌رود.

براساس برنامه اعلام شده، تکواندوکاران اوزان ۵۴-، ۶۳- و ۸۷+ کیلوگرم مردان و ۴۶-، ۵۳- و ۷۳+ کیلوگرم زنان مبارزات خود را روز پنجشنبه (۱۶ مهرماه) آغاز خواهند کردند که از تیم ایران، مهدی اسحاقی، ابوالفضل یعقوبی و سجاد مردانی در گروه مردان و ناهید کیانی تنها نماینده تیم زنان بر روی شیاپ چانگ خواهند رفت.

اما روز دوم این مسابقات (جمعه – ۱۷ مهرماه)، با مبارزات تکواندوکاران اوزان ۶۸- و ۸۰- کیلوگرم مردان و ۵۷-، ۶۷- و ۷۳- کیلوگرم زنان آغاز می شود که بهنام اسبقی، سجاد مردانی، فاطمه روحانی و هانیه اخلاقی بعنوان نمایندگان کشورمان هستند.

در روز پایانی این مسابقات که شنبه (۱۸ مهرماه) پیگیری می شود، هادی تیران، سیدمحمد رفیعی، مرتضی شیری و فرزانه صاحبی نمایندگان کشورمان خواهند بود. در این روز تکواندوکاران اوزان ۵۸-، ۷۴-، ۸۷- کیلوگرم مردان و ۴۹- و ۶۲- کیلوگرم مردان برروی شیاپ چانگ می‌روند.

تیم ایران در این رقابتها، در گروه مردان در هر ۸ وزن نماینده دارد و در گروه زنان با ۴ هوگوپوش در این رقابتها حضور خواهد داشت.
مهدی اسحاقی، هادی تیران ولی پور، ابوالفضل یعقوبی، بهنام اسبقی، سیدمحمد رفیعی، سعید رجبی، مرتضی شیری و سجاد مردانی ترکیب تیم مردان کشورمان را تشکیل می دهند که هدایت این تیم برعهده محمدرضا زوار (سرمربی) و رجبعلی نعیمی، جلال چروکی و سید محمد داوودی (مربی) است.
در گروه زنان نیز، شاگردان ندا زارع، با ترکیب ناهید کیانی، فرزانه صاحبی، فاطمه روحانی و هانیه اخلاقی به مصاف رقبایش می‌روند.
مسابقات تکواندو در بازیهای المپیک ارتش‌های جهان، G2 است و به دارندگان مدال طلا ۲۰ امتیاز، نقره ۱۲ امتیاز و برنز ۷٫۲ امتیاز در راستای افزایش امتیازات رنکینگ المپیک، برای کسب سهمیه المپیک ریو ۲۰۱۶ تعلق خواهد گرفت.

 

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*

Visit Us On FacebookVisit Us On Instagram