۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

موقعیت شما : صفحه اصلی » اخبار
  • شناسه : 12259
  • 19 فروردین 1393 - 8:11
  • 403 بازدید
  • ارسال توسط :
برنامه رقابتهای جایزه بزرگ تکواندو در سال ۲۰۱۴  اعلام شد

برنامه رقابتهای جایزه بزرگ تکواندو در سال ۲۰۱۴ اعلام شد

فدراسیون جهانی برنامه رقابتهای جایزه بزرگ تکواندو در سال ۲۰۱۴ را که امتیاز آنها در رنکنیگ جهانی برای کسب سهمیه المپیک منظور می شود را اعلام کرد .

 

به گزارش روابط عمومی هیئت تکواندو استان تهران و  بر اساس اعلام سایت فدراسیون جهانی تکواندو ؛
رقابتهای جایزه بزرگ تکواندو تا پایان سال ۲۰۱۴ در ۴ مرحله برگزار خواهد شد که طبق این برنامه اولین مسابقه به میزبانی چین در شهر “سوژو” چین طی روزهای ۱۳ تا ۱۵ تیرماه برگزار خواهد شد.
بعد از آن قزاقستان در شهر “آستانه” میزبان دومین دوره رقابتهای جایزه بزرگ است که طی روزهای ۷ تا ۹ شهریورماه برگزار می شود.
سومین مرحله مسابقات دوم تا ۴ آبان ماه به میزبانی منچستر انگلستان برگزار خواهد شد و آخرین مرحله این رقابتها در سال ۲۰۱۴ به میزبانی مکزیک در شهر “گوارترو” طی روزهای ۱۳ و ۱۴ آذرماه برگزار می شود.
همپنین طبق برنامه ریزی صورت گرفته از سوی فدراسیون جهانی علاوه بر این ۴ رقابت جایزه بزرگ،مسابقات بین المللی جام پادشاهی هلند، جام آزاد هامبورگ، جام فجر تهران و … نیز با گرید پایین تر در ردیف مسابقاتی قرار دارد که امتیازاتش در رنکینگ المپیکی ورزشکاران تاثیر گذار است.
اما در مسابقات جایزه بزرگ که تیرماه در “سوژو” چین برگزار خواهد شد ۳۲ ورزشکار در هر وزن به رقابت خواهند پرداخت.
مسابقات جایزه بزرگ چین جز رقابتهای گرید ۴ فدراسیون جهانی محسوب می شود.
۳۱ ورزشکار برتر هر رده وزنی در رنکینگ المپیکی به این مسابقات دعوت می شوند و میزبان نیز می تواند یک ورزشکار در هر رده وزنی المپیک را در این رقابتها شرکت دهد.
این مسابقات تک حذفی و بدون مدال است و نفر اول ۴۰ امتیاز، نفر دوم ۲۴ امتیاز، نفر سوم ۱۴٫۴ امتیاز و نفر چهارم ۸٫۶۴ امتیاز را می تواند به سبد اندوخته های خود اضافه کند.
شایان ذکر است؛ حداکثر سهمیه هر کشور در هر رده وزنی ۲ نفر است. دعوتنامه فدراسیون جهانی در هفته دوم آوریل به فدراسیون ها ارسال خواهد شد و مسئولین موظفند تا ۲ هفته بعد از دریافت دعوتنامه، تاییدیه خود را به فدراسیون جهانی اعلام کنند.
ثبت نام آنلاین این مسابقات نیز از تاریخ ۹ تیرماه آغاز خواهد شد.
بر اساس اعلام فدراسیون جهانی، تکواندوکاران باید تا قبل از سال ۲۰۱۶ در ۱۰ دوره مسابقات جایزه بزرگ شرکت کرده و امتیاز کسب کنند تا در پایان ۶ نفر برتر هر وزن در رنکینگ جهانی به طور مستقیم سهمیه المپیک را کسب کنند.

 

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*

Visit Us On FacebookVisit Us On Instagram