۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

  • شناسه : 2933
  • 23 اردیبهشت 1394 - 16:35
  • 466 بازدید
  • ارسال توسط :
برای چهارمین سال متوالی؛روابط عمومی تکواندو تهران برترین شد

برای چهارمین سال متوالی؛روابط عمومی تکواندو تهران برترین شد

از سوی اداره کل ورزش و جوانان استان تهران روابط عمومی هیات تکواندو پایتخت به عنوان برترین روابط عمومی هیات ورزشی در سال ۹۳انتخاب شد.  به گزارش  روابط عمومی هیئت تکواندو استان تهران ؛مراسم تقدیرو معرفی برترین روابط عمومی های هیاتهای ورزشی پایتخت صبح  امروز  در سالن آمفی تئاتر اداره کل ورزش و جوانان استان […]

DSC_0431
از سوی اداره کل ورزش و جوانان استان تهران روابط عمومی هیات تکواندو پایتخت به عنوان برترین روابط عمومی هیات ورزشی در سال ۹۳انتخاب شد.
 به گزارش  روابط عمومی هیئت تکواندو استان تهران ؛مراسم تقدیرو معرفی برترین روابط عمومی های هیاتهای ورزشی پایتخت صبح  امروز  در سالن آمفی تئاتر اداره کل ورزش و جوانان استان تهران برگزارشد. در این مراسم  روابط عمومی های برتر هیئت های ورزشی ، ادارات و حوزهای  استان تهران در سال ۹۳معرفی شدند  که از سوی اداره کل ورزش و جوانان و استان تهران ، روابط عمومی هیئت تکواندو استان تهران برای چهارمین  سال متوالی  به عنوان برترین روابط عمومی از میان ۴۷ هیئت ورزشی انتخاب شد
این مراسم به مناسبت هفته روابط عمومی و ارتباطات و با حضور دکتر احمدی مشاور عالی وزیر و معاون فرهنگی و پژوهشی وزارت، حمید گرشاسبی مشاور وزیر و مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران، مهدوی شاهرودی مشاور استاندار و مدیر کل روابط عمومی استانداری تهران، قربانی مشاور ویژه فرماندار، ناظمی رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت، شاملو، آقابیک و سلیمی معاونان اداره کل، جمعی از روسای ادارات حوزه و شهرستان و هیئت های ورزشی و مسئولان روابط عمومی ورزش پایتخت امروز(چهارشنبه) در سالن آمفی تاتر اداره کل برگزار شد و طی آن از چهره های اثر گذار و پرتلاش رسانه ها و بویژه پدر شادروان شیخ الاسلامی، خبرنگاری که در سقوط هواپیما در مسیر اسپانیا – آلمان جان به جان آفرین تسلیم کرد، تجلیل به عمل آمد.
در آغاز این مراسم، مشاور مدیر کل و مدیر روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان تهران، ضمن خیر مقدم به میهمانان و تبریک روز روابط عمومی و ارتباطات، از گرشاسبی مشاور وزیر تقدیر ویژه نمود که به عنوان یک چهره محبوب در ورزش پایتخت، کلید آغاز توسعه روابط عمومی ورزشی را از سالهای گذشته در تهران زدند و عاملی شدند تا این مهم با جدیت و شتاب بیشتری به سرانجام برسد.
پیام نظر به فراز و فرودهای عملکرد اداره کل طی سالیان گذشته اشاره کرد و گفت: برای اجرای سیاست های کلان وزارت ورزش و جوانان باید در همه ابعاد، یک نگاه استراتژیک حاکم می شد و در بخش روابط عمومی با الگویی تحت عنوان ابزار مدیریت راهبردی، شورای روابط عمومی ورزشی را تشکیل دادیم و سعی کردیم تا با بهره گیری از ساز و کارهای علمی و عملی، به فرایند این کار شتاب بدهیم.
DSC_0441
وی تاکید کرد: از اهداف ما توجه راهبردی به روابط عمومی و ایجاد یک تصویر واقعی و شفاف با بهره گیری از شعار یکپارچگی و هم صدائی بوده و سعی کرده ایم در بخش های مختلف روابط عمومی، یک رویه مشخصی را حاکم کنیم که این امر در سال گذشته به خوبی به سرانجام رسید و بسیاری از اهداف دنبال شد.
DSC_7870
پیام نظر ابراز امیدواری کرد که با حمایت های وزارت ورزش و جوانان و حمایت های جدی استانداری و فرمانداری تهران و مدیریت جدید ورزش پایتخت، در سال۹۴ با همدلی و همزبانی درهمه زمینه های کاری، شاهد اتفاقات جدیدی در روابط عمومی ورزشی باشیم.
در ادامه این مراسم، از پدر شادروان شیخ الاسلامی تجلیل شد. وی در سخنان کوتاهی که با بغض و تاثر همراه بود، خانواده خود را متعلق به رسانه کشور دانست و گفت: افتخار می کنم که فرزندم در راه خبر و رسانه از میان ما رفت.
وی ضمن تقدیر از مشاور وزیر و مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران به خاطر برگزاری چنین مراسمی، از مسئولان درخواست کرد که با کاشت یک نهال و یک تابلوی یادبود در یکی از فضاهای سبز پایتخت، مکانی را برای عزیزان رسانه که اکنون در بین ما نیستند، پیش بینی نمایند تا نام و یاد آنها ماندگارتر شود. همچنین در بخش دیگر مراسم، مجید ندیری چهره نام آشنا و خوش اخلاق رسانه شنیداری و مدیر شبکه رادیویی ورزش که به تازگی به افتخار بازنشستگی نائل آمده، مورد تجلیل قرار گرفت. همچنین از محمود معصومی گزارشگر رسانه ملی نیز به پاس سالها خدمات ارزشمند تجلیل شد.

taj ravabet3

ravabetomooomi_b

حضور سردبیران ورزش خبرگزاری های فارس، ایرنا و مهر و برگزاری جلسه پرسش و پاسخ با حاضران در مراسم، بخش دیگری از برنامه پیش بینی شده برای مراسم تجلیل بود که با استقبال خوبی همراه شد.
پایان بخش برنامه، مراسم تجلیل از برترین های روابط عمومی و هیئت های ورزشی، ادارات حوزه و شهرستان استان تهران بود و ضمن تقدیر از حسن دوستارگان از خبرگزاری ایرنا، رضا خسروی از خبرگزاری مهر و علی خلیفه از خبرگزاری فارس، تقدیر ویژه ای از حمید بهمنی چهره پر تلاش صدا و سیما که از ناحیه چشم دچار عارضه شده و هم اکنون با ورزش پایتخت همکاری دارد، صورت گرفت.

اسامی برترین های روابط عمومی های سال۹۳ ادارات و هیئت های ورزشی استان تهران:
هیات های ورزشی:
تکواندو(رضایی)،پهلوانی(شیرازی)، کاراته(مردانی)، ، همگانی(بدیع)، کشتی( قره شیخلو)، والیبال(واعظی)، ژیمناستیک(سلطانی)، پینگ پنگ(عین اله پور) و چوگان(زارعی)
شهرستان ها:
قرچک(منصوری)، ورامین(خانی)، شهرری(سلطانی)، پردیس(دارا)، پیشوا(بوربور)، اسلامشهر(آقازاده) و شمیرانات(کاظمی)
حوزه ها:
جنوب غرب(کرمی)، شمال شرق(محمدعلیپور)، شمالغرب(صفا) و جنوبشرق(بهرامی)
DSC_0441
 گفتنی است در این مراسم  از سوی جناب اقای حمید گرشاسبی   رییس اداره کل ورزش و جوانان  استان تهران  به جمشید سهرابی رییس هیئت تکواندو استان تهران و  مریم رضایی غفاری مسئول کمیته روابط عمومی لوح تقدیر اهدا شد.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*

Visit Us On FacebookVisit Us On Instagram