۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

موقعیت شما : صفحه اصلی » اخبار
  • شناسه : 13522
  • 11 بهمن 1393 - 6:31
  • 41 بازدید
  • ارسال توسط :

با حضور۵۲ مربی ؛ کلاس مربیگری درجه دو و یک کشوری تکواندوآغاز شد


کلاس آموزش تئوری  مربیگری سراسری  درجه دو و یک   تکواندو ،در دو بخش بانوان و آقایان صبح امروز شنبه ۱۱بهمن ماه آغازشد .

رییس هیئت تکواندو استان تهران

به گزار ش روابط عمومی هیئت تکواندو استان تهران ؛
کلاس آموزش تئوری مربیگری درجه دو و یک تکواندو در دو بخش بانوان و آقایان با حضور ۵۲ مربی از چهار استان سمنان ،قم ،کرمان و تهران از صبح امروز شنبه ۱۱ بهمن  ماه به مدت سه روز در سالن آمفی تئاتر دانشکده علمی کاربردی هلال احمر  در حال برگزاری است.
کلاس آموزشی دروس تئوری مربیگری درجه دو و یک  تکواندو ،با حضور جمشید سهرابی رئیس هیئت تکواندو استان تهران، زهرا شهریاری سرپرست نایب رییسی ،رضا خانی مسئول امور اداری ،محسن حاتمی مسئول کمیته مربیان و فاطمه ترکاشوند نماینده کمیته آموزش آغاز شد .
جمشید سهرابی، رئیس هیئت تکواندو استان تهران در حاشیه برگزاری این دوره آموزشی در میان مربیان  حاضر ضمن تبریک سی و ششمین سالگرد  پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی  و خیرمقدم به تمامی حاضران اظهار داشت: شما مربیان آینده‎سازان تکواندو کشور  هستید و وظیفه بزرگی را از دیدگاه حقوق ورزشی بر عهده دارید و مربی می‎بایست هنرجو را طوری تربیت کند که خودش دارای شخصیتی کامل باشد به طوری که بتواند از تأیید و تأمین درونی برخوردار باشد و نیازی به تأیید و توجه دیگران نداشته باشد.
سهرابی درباره موضوعات اخلاقی به مربیان اظهار داشت: شما وظیفه سنگینی را بر عهده دارید و بدانید که آنان شما را الگوی خود قرار داده و از شما پیروی می‎کنند.

http://www.sporttehran.ir/www/photonews/morabbian%5B1%5D.jpg

 

رئیس هیئت تکواندو استان تهران در ادامه بیان کرد: یکی دیگر از وظایف مربیان نسبت به ورزشکاران احراز سلامتی ورزشکاران است، مربی موظف است از سلامتی ورزشکار اطمینان حاصل کند و بعد آموزش و تمرینات لازمه را ارائه کند.
وی در پایان خاطر نشان کرد :امیدارم در این سه روز میزبان خوبی برای مهمان  خود باشیم و تمام سعی خود رابرای محقق ساختن این امر انجام خواهیم  داد .
گفتنی است در این دوره آموزشی سنجش و اندازه گیری  و آشنایی با روش تحقیق در تربیت بدنی زیر نظر (‌مجید نیری ) ،رشد و تکامل حرکتی  ( عزیزاللهی  )،فیزیولوژی ورزشی وبرنامه ریزی و طراحی تمرین (حمزه اکبری ) ،نقش مربی و تجزیه و تحلیل مهارت ها (‌نادر خدامرادی )،روانشناسی ورزش  و مربیگری ( خشایار نیکخو ) ،تغذیه ورزشی و ایمنی در ورزش ( طاهری ) تدریس خواهدشد .

 

 

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*

Visit Us On FacebookVisit Us On Instagram