۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

  • شناسه : 15299
  • 28 فروردین 1395 - 10:40
  • 455 بازدید
  • ارسال توسط :
با حضور ۴۴۷ مربی،سمینار سالیانه مربیگری برگزار شد

با حضور ۴۴۷ مربی،سمینار سالیانه مربیگری برگزار شد

    مهدی کاشانیان گفت :سمینار هماهنگی سالیانه مربیان پایتخت در گروه  مردان  با حضور ۴۴۷ شرکت کننده  برگزارشد . مهدی کاشانیان مسئول کمیته آموزش هیات تکواندو استان تهران در گفتگو با روابط عمومی بیان داشت :دوره هماهنگی سالیانه مربیان پایتخت که ابتدای هر سال به منظور هماهنگی و آشنایی مربیان با آخرین تغییرات و […]

 

 

مهدی کاشانیان گفت :سمینار هماهنگی سالیانه مربیان پایتخت در گروه  مردان  با حضور ۴۴۷ شرکت کننده  برگزارشد .

مهدی کاشانیان مسئول کمیته آموزش هیات تکواندو استان تهران در گفتگو با روابط عمومی بیان داشت :دوره هماهنگی سالیانه مربیان پایتخت که ابتدای هر سال به منظور هماهنگی و آشنایی مربیان با آخرین تغییرات و دستاورده های علمی  و فنی تکواندو در دو بخش پومسه و کیوروگی،در تمامی استان های کشور زیر نظر مدرسین مجرب فدراسیون برگزار می گردد.

وی افزود :امسال نیز به منظور ایجاد هماهنگی و دانش افزایی مربیان استان تهران ،سمینار هماهنگی مربیان پایتخت در دو گروه مردان و بانوان  به مدت دو روز برگزار شد تا بدین ترتیب ۶۸۴ مربی با آخرین تغییرات آشنا شوند .

کاشانیان در خصوص دوره هماهنگی مربیان در گروه مردان بیان داشت : به منظور ایجاد هماهنگی و برگزاری مطلوب  این دوره هما هنگی و با توجه به تعداد شرکت کنندگان ،سمینار دانش افزایی سالیانه مربیان آقا پایتخت به صورت مجزا و تفکیک شده درجات در دو سالن مجزا  خانه تکواندو پایتخت و سالن شهید کبکانیان  برگزار گردید.

وی در ادامه افزود :بدین ترتیب که  در خانه تکواندو پایتخت ، ۲۰۴ مربی درجه سه  در بخش پومسه زیر نظر هادی ترکاشوند از اصفهان و در بخش کیوروگی زیر نظر فریبرز عسگری از تهران  و  ۹۶ مربی درجه یک و بین المللی زیر نظر ابوالقاسم حسن زاده  از تهرا ن با آخرین قوانین آشنا شدند و در سالن کبکانیان نیز ۱۴۷ مربی درجه دو زیر نظر محمد بسحاق از تهران (کیوروگی ) و یدالله رضوانی از اصفهان ( پومسه ) پیگیری شد .

مسئول  کمیته آموزش با بیان اینکه در این دوره آموزشی بنا بر اعلام مسئولین فدراسیون تکواندو ، کارشناسان پلیس فتا نیز حضور داشتند ،گفت :حضور پلیس فتا در دوره های هماهنگی سالیانه برای اولین بار بود که انجام شد تا مربیان با فضای سایبری و تهدیدات و مشکلاتی که در این فضای مجزای وجود دارد آشنا شوند که به طور حتم موارد بیان شده بسیار مفید و موثر برای مربیان بوده است تا با اطلاعات کامل تری در فضای مجازی فعالیت کنند .

 

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*

Visit Us On FacebookVisit Us On Instagram