۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

  • شناسه : 4880
  • 09 تیر 1394 - 14:46
  • 265 بازدید
  • ارسال توسط :
با حضور سهرابی ؛برگزاری جلسه بررسی عملکرد تیم های اعزامی به مسابقات قهرمانی کشور

با حضور سهرابی ؛برگزاری جلسه بررسی عملکرد تیم های اعزامی به مسابقات قهرمانی کشور

جلسه بررسی عملکرد تیمهای اعزامی استان تهران در دو بخش دختران و پسران  به مسابقات قهرمانی کشور در محل دفتر هیئت تکواندو پایتخت برگزار شد به گزارش روابط عمومی هیئت تکواندو استان تهران ؛ جلسه بررسی کادر فنی تیم های خردسالان و نونهالان  دختر و پسر اعزامی به مسابقات قهرمانی کشور به منظور ارائه گزارشات […]

جلسه بررسی عملکرد تیمهای اعزامی استان تهران در دو بخش دختران و پسران  به مسابقات قهرمانی کشور در محل دفتر هیئت تکواندو پایتخت برگزار شد

به گزارش روابط عمومی هیئت تکواندو استان تهران ؛
جلسه بررسی کادر فنی تیم های خردسالان و نونهالان  دختر و پسر اعزامی به مسابقات قهرمانی کشور به منظور ارائه گزارشات از مسابقات ،بررسی عملکردکادر فنی و هوگوپوشان ،نقاط ضعف و قوت آنان صبح روز گذشته دوشنبه ۸ تیر ماه دردفترهیئت تکواند و استان تهران برگزار شد.
این جلسه با حضورجمشیدسهرابی رییس هیئت تکواندو استان تهران ، مرضیه بالازاده سرپرست نایب رییسی ،حسینعلی نعیمی  مدیر فنی تیم های استان تهران، محمد سعید نریمانی مسئول کمیته فنی ، ندا زارع  نایب رییس  و عاطفه کشاوز دبیر کمیته فنی، کادر فنی تیمهای اعزامی (خردسالان :لقمان کشاورز( سرمربی )،دامون ابوالقاسمی ،محسن کریمی و امید کبیری (مربی )و  محسن سلطانی راد ( سرپرست) ، در رده سنی نونهالان عبدالله سیر جانی  ( سرمربی )،سجاد کحالی و خیرالله قلی زاده  ( مربی )و د ر بخش دختران گیتا ویسی سرمربی  و معصومه محمدیان و اختر کیانی  ( مربی )  برگزار گردید.
در ابتدای این جلسه نریمانی گزارش کاملی از عملکرد تکواندو کاران و مربیان حاضر در مسابقات قهرمانی کشور را ارائه نمود و ضمن تشکر و قدر دانی از زحمات تک به تک کادر فنی کسب ۸ نشان طلا ،یک نقره و ۸برنز ،حاصل برنامه ریزی ،همدلی وانسجام آنان دانست .
جمشید سهرابی در ادامه این جلسه ضمن تشکر از زحمات کادر های فنی اظهار داشت :تمامی تیم های اعزامی به این رقابتها  خوب در میدان مسابقات حاضر شدند و کسب ۱۷ مدال رنگارنگ وکسب دو عنوان دومی و سومی  گواه این موضوع است .
وی افزود :بسیار خوشحالم که تیم پایتخت با حضور جوانان شایسته و فعال در این عرصه رقابتی حاضر شدند و در کنار باتجربه ها توانستند موفقیتی دیگر برای استان  را کسب کنند .

811714536_124647
سهرابی گفت :براساس گزارشی که ارائه شد مشهود است که یک برنامه ریزی بسیار منظم و هماهنگ میان کادر فنی و هوگوپوشان بوده است که جا دارد از تک تک شما عزیزان تشکر کنم که با تلاش خود بار دیگر برای تکواندو استان تهران افتخار آفرینی کنید .
دراین جلسه تمامی کادر فنی با رییس به گفتگو پرداختند و از اعتمادی که به انان شده بود تشکر کردند .

گفتنی است تیم تکواندو  خردسالان دختر پایتخت در بیستمین دوره مسابقات قهرمانی کشور با کسب ۲ طلا ،۱نقره و ۳برنز عنوان نایب قهرمانی را بدست آوردند ،همچنین  تیم تکواندو پسران استان تهران در بیست و سومین دوره مسابقات قهرمانی کشور  با کسب ۲ طلا و یک برنز در جایگاه چهارم ایران ایستادند .

ضمنا در رده سنی نونهالان تیم تکواندو نونهالان پسر با کسب سه طلا و یک برنز در جایگاه سوم ایران ایستادند همچنین دختران پایتخت موفق به کسب یک نشان طلا و سه برنز شدند.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*

Visit Us On FacebookVisit Us On Instagram