۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

موقعیت شما : صفحه اصلی » اخبار
  • شناسه : 13200
  • 24 آبان 1393 - 15:25
  • 211 بازدید
  • ارسال توسط :

با حضور جمشید سهرابی ؛ کلاس آموزش مربیگری درجه سه آغاز شد

دروس آموزشی مربیگری درجه سه تکواندو در دو بخش بانوان و آقایان  صبح امروز شنبه ۲۴ آبان ماه در سالن آمفی تئاتر دانشکده هواپیمای کشور آغاز شد .

کلاس  تئوری مربیگری  درجه دو مورخ آذر ما ه3

به گزارش روابط عمومی هیئت تکواندو استان تهران،
کلاس آموزشی مربیگری  درجه سه تکواندو در دو بخش بانوان و آقایان  با حضور ۶۰ تکواندو کار  ، از صبح امروز شنبه ۲۴ آبان ماه به مدت پنج روز در سالن آمفی تئاتر دانشکده هواپیمای کشور در حال برگزاری است.

کلاس آموزشی دروس تئوری مربیگری درجه سه تکواندو ،با حضور جمشید سهرابی رئیس هیئت تکواندو استان تهران، بیژن خراسانی دبیر  هیئت تکواندو  آغاز شد .

جمشید سهرابی، رئیس هیئت تکواندو استان تهران در حاشیه برگزاری این دوره آموزشی در میان تکواندوکاران استان تهران ضمن تسلیت ایام محرم و صفر و خیرمقدم به تمامی حاضران اظهار داشت: شما مربیان آینده‎سازان تکواندو استان تهران هستید و وظیفه بزرگی را از دیدگاه حقوق ورزشی بر عهده دارید و مربی می‎بایست هنرجو را طوری تربیت کند که خودش دارای شخصیتی کامل باشد به طوری که بتواند از تأیید و تأمین درونی برخوردار باشد و نیازی به تأیید و توجه دیگران نداشته باشد.
وی در ادامه افزود: در خصوص به کارگیری افراد فاقد صلاحیت بی‎احتیاطی نکنید و به این موضوع اهمیت بدهید، به پیشکسوتان عزیزی که این راه دشوار را برای شما آسان کردند احترام بگذارید و از تجربیات آنان استفاده کنید، به‎روز باشید و تخصص و دقت کافی را داشته باشید.
سهرابی درباره موضوعات اخلاقی به مربیان اظهار داشت: شما وظیفه سنگینی را بر عهده دارید و بدانید که آنان شما را الگوی خود قرار داده و از شما پیروی می‎کنند.
وی گفت: یکی از عواملی که می‎تواند باعث خطر و حوادث شود عدم حضور مربی در کلاس است، بنابراین مربیان نباید به هیچ بهانه‎ای در کلاس‎ها غیبت کنند در صورت اضطرار و ترک ضروری کلاس باید جانشین واجدالشرایط را به جای خود انتخاب کنند که خدای نکرده مشکلی پیش نیاید.
رئیس هیئت تکواندو استان تهران در ادامه بیان کرد: یکی دیگر از وظایف مربیان نسبت به ورزشکاران احراز سلامتی ورزشکاران است، مربی موظف است از سلامتی ورزشکار اطمینان حاصل کند و بعد آموزش و تمرینات لازمه را ارائه کند.
وی گفت: به هر جهت شما وظیفه سنگینی را بر دوش دارید من از شما می‎خواهم که در طول این پنج روز متمرکز باشید و به درس‎های تئوری و ارائه شده که بسیار مهم است دقت کنید ما اساتید فهیم و با تجربه از همه رشته‎ها برای تدریس در این دوره آموزشی در نظر گرفته‎ایم.
سهرابی در پایان خطرنشان کرد: موضوع اخلاق برای ما بسیار مهم است و در طول این چند روز به این مسئله توجه داشته باشید.
گفتنی است در این دوره آموزشی  ، نقش مربی و مبانی آمادگی جسمانی  زیر نظر هادی افشار ،مبانی تربیت بدنی و آناتومی  ( نادر خدامرادی )  ،فیزیولوژی ورزش وتغذیه ورزشی –مکمل های غذایی و دوپینگ – علم تمرین (حمزه اکبری )،آسیب شناسی  ( مجید نیری) ،مبانی روانشناسی و رشد و یادگیری حرکت (روح الله طالبی) و تجزیه و تحلیل و توسعه مهارت  (رضا ایمان زاده )  برگزار خواهد شد.

 

 

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*

Visit Us On FacebookVisit Us On Instagram