۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

  • شناسه : 7119
  • 23 شهریور 1394 - 9:57
  • 304 بازدید
  • ارسال توسط :
با اعلام برنامه مسابقات گرندپریکس؛مبارزه ” عمیدی و ایزدی “در روز نخست رقابتها

با اعلام برنامه مسابقات گرندپریکس؛مبارزه ” عمیدی و ایزدی “در روز نخست رقابتها

مرحله دوم مسابقات گرندپریکس در سال ۲۰۱۵ از روز جمعه (۲۷ شهریورماه) با مبارزات تکواندوکاران اوزان ۶۷- و ۶۷+ کیلوگرم زنان و ۸۰+ کیلوگرم مردان به میزبانی ترکیه آغاز می شود که دو ملی پوش شایسته استان تهران به عنوان نخستین نمایندگان کشورمان برروی شیابچانگ سامسون حاضر خواهند شد . به گزارش روابط عمومی هیات […]

مرحله دوم مسابقات گرندپریکس در سال ۲۰۱۵ از روز جمعه (۲۷ شهریورماه) با مبارزات تکواندوکاران اوزان ۶۷- و ۶۷+ کیلوگرم زنان و ۸۰+ کیلوگرم مردان به میزبانی ترکیه آغاز می شود که دو ملی پوش شایسته استان تهران به عنوان نخستین نمایندگان کشورمان برروی شیابچانگ سامسون حاضر خواهند شد .

به گزارش روابط عمومی هیات تکواندو استان تهران؛

مرحله دوم مسابقات گرندپریکس (G4) در سال ۲۰۱۵ از ۲۷ شهریورماه به مدت ۳ روز به میزبانی “سامسون” ترکیه برگزار خواهد شد و تیم ایران در گروه مردان با ۷ هوگوپوش و در گروه زنان با ۲ هوگوپوش به مصاف رقبایش می رود.

براساس برنامه اعلام شده از سوی کمیته برگزاری این رقابتها، جلسه داوران از ساعت ۹ تا ۱۸ روز چهارشنبه (۲۵ شهریورماه) انجام می شود و جلسه سرپرستان و مربیان نیز در همین روز از ساعت ۱۸ تا ۱۶ برگزار خواهد شد.

201531181031_shokrane-ns

اما مبارزات از روز جمعه (۲۷ شهریورماه) آغاز می شود که در اولین روز این رقابتها تکواندوکاران اوزان ۶۷- و ۶۷+ کیلوگرم زنان و ۸۰+ کیلوگرم مردان بر روی شیاپ چانگ خواهند رفت که ایران در روز اول بازیها بیشترین نماینده را در اختیار دارد.

شکرانه ایزدی در گروه زنان و امید عمیدی در گروه مردان، دو ملی پوش شایسته استان تهران می باشند که به همراه اکرم خدابنده و سجاد مردانی در اولین روز مسابقات به مصاف حریفات خود خواهند رفت .

_INA5443

شایان ذکراست تیم ملی مردان کشورمان با هدایت مربیان توانمند استان تهران بیژن مقانلو به عنوان سرمربی ،مهدی بی باک و مهرداد یوسفی به عنوان مربی در این رقابتها حضور خواهند داشت.
مسابقات گرندپریکس G4 است و به دارندگان مدال طلا ۴۰ امتیاز، نقره ۲۴ امتیاز و برنز ۱۴٫۴ امتیاز برای افزایش امتیازات رنکینگ المپیک در راستای کسب سهمیه ریو ۲۰۱۶ تعلق خواهد گرفت.
مسابقات مرحله مقدماتی گرندپریکس با حضور ۳۲ تکواندوکار برتر رنکینگ المپیک برگزار می شود.

ARBABI-MAHDAVI-M

گفتنی است” شهرام اربابی و حافظ مهدوی” دو داور بین المللی استان تهران،در این دوره از رقابتها  قضاوت خواهند کرد .

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*

Visit Us On FacebookVisit Us On Instagram