۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

  • شناسه : 4344
  • 23 خرداد 1394 - 14:17
  • 535 بازدید
  • ارسال توسط :
بالازاده:اتحاد،همدلی و انگیزه سه ضلع مثلث افتخار آفرینی خردسالان پایتخت بود

بالازاده:اتحاد،همدلی و انگیزه سه ضلع مثلث افتخار آفرینی خردسالان پایتخت بود

مرضیه بالازاده سرپرست نایب رییسی هیات تکواندو استان تهران گفت :همدلی ،اتحاد و انگیزه بالای خردسالان دختر پایتخت سه ضلع مثلث افتخار آفرینی هوگوپوشان پایتخت در بیستمین دوره مسابقات قهرمانی کشور بود. مرضیه بالازاده سرپرست نایب رییسی هیات تکواندو استان تهران در گفتگو با روابط عمومی هیئت بیان داشن :باتوجه به اقدامات و برنامه ریزی […]

مرضیه بالازاده سرپرست نایب رییسی هیات تکواندو استان تهران گفت :همدلی ،اتحاد و انگیزه بالای خردسالان دختر پایتخت سه ضلع مثلث افتخار آفرینی هوگوپوشان پایتخت در بیستمین دوره مسابقات قهرمانی کشور بود. مرضیه بالازاده سرپرست نایب رییسی هیات تکواندو استان تهران در گفتگو با روابط عمومی هیئت بیان داشن :باتوجه به اقدامات و برنامه ریزی صورت گرفته درطول زمان برگزاری اردوهای آماده سازی ، با آمادگی صد درد صد جسمانی و روانی راهی مسابقات شدیم و از همان ابتدای حضورمان در مسابقات قهرمانی کشورباانگیزه ایستادن برروی سکوی کشوری به میدان رقابتها پا گذاشتیم که خوشبختانه با همدلی و پشتکار تمامی نفرات اعزامی به این مسابقات به هدفمان دست یافتیم وبا کسب دو نشان طلا ،یک نقره ودو برنز عنوان نایب قهرمانی ایران راکسب کردیم .

وی ضمن اشاره به این موضوع که دختران خردسال پایتخت با سه پله صعود نسبت به سال گذشته عنوان نایب قهرمانی را کسب نمودند این مهم را مرهون چندعامل دانست و اظهارداشت :دختران با غیرت تهران با وجوداینکه مدت کوتاهی را در اردو بودند فعلا خواستن را صرف کردند وباانگیزه ،عشق و علاقه پا به میدان کشوری گذاشتند و با تمام توان خود به مصاف رقبا رفتند و با کسب عنوان نایب قهرمانی نتایج زحمات خود و کادرفنی را بدست اوردند. سرپرست نایب رییسی هیات تکواندو استان تهران در خصوص سطح برگزاری مسابقات قهرمانی کشور افزود :تمامی تیم های حاضر دراین رقابتها با بالاترین پتانسیل و توان خود برروی شیاب چانگ آمدند و همگی از مدعیان قهرمانی بودند،هوگوپوشان البرز ،گیلان،قزوین بسیار خوب ظاهر شدند و بسیار خوشحالم که توانستم از میان 29 تیم حاضر ،عنوان دومی ایران را کسب نماییم . بالازاده در خصوص تیم نونهالان دختراعزامی به رقاتبهای قهرمانی کشور بیان کرد:دختران هوپو گوپوش نونهالمان نسبت به خردسالان در مدت زمان بیشتری در اردوها بودند خوشبختانه در شرایط امادگی خوبی به سر می برند،امیدورام دختران نونهالمان نیز همانند شیر زنان کوچک پایتخت باتمام توان و غیرت خودمبارزه کنند و بهترین جایگاه ایران را بدست آورند .

وی ضمن تبریک به جمشیدسهرابی رییس هیات تکواندو استان تهران برای کسب عنوان برترین هیات ورزشی در سال 93 برای دهمین سال متوالی از سو ی اداره کل ورزش و جوانان استان تهران گفت : این موفقیت حاصل مدیریت مدبرانه و دلسوزانه ایشان در کنار همدلی و اتحادتمامی پایتخت نشیان است بسیار خوشحالم که دراین مجموعه موفق حضور دارم و تمام تلاش خود را برای کسب موفقیت بیشتر تکواندو تهران بکار خواهم بست .

سرپرست نایب رییسی هیات تکواندو استان تهران در پایان اظهار داشت :آرزوی موفقیت برای تیم نونهالان اعزامی به مسابقات کشوری دارم و امیدوارم بهترین نتیجه را در رقابتهای پیش رو را کسب نمایند و دست پر به تهران بازگردند .

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*

Visit Us On FacebookVisit Us On Instagram