۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

  • شناسه : 6928
  • 18 شهریور 1394 - 18:58
  • 197 بازدید
  • ارسال توسط :
باشگاه مقاومت در رتبه سوم لیگ نقش جهان

باشگاه مقاومت در رتبه سوم لیگ نقش جهان

هفته اول و دوم لیگ دسته یک جوانان – بزرگسالان مردان با شگاه های کشور ، با برگزاری ۸ دیدار برگزار و طی آن تیم پایتخت نشین باشگاه مقاومت در رده سوم جدول رده بندی قرار گرفت . به گزارش روابط عمومی هیات تکواندو استان تهران ؛دیدارهای  هفته اول و دوم از دور رفت بیست […]

هفته اول و دوم لیگ دسته یک جوانان – بزرگسالان مردان با شگاه های کشور ، با برگزاری ۸ دیدار برگزار و طی آن تیم پایتخت نشین باشگاه مقاومت در رده سوم جدول رده بندی قرار گرفت .
به گزارش روابط عمومی هیات تکواندو استان تهران ؛دیدارهای  هفته اول و دوم از دور رفت بیست و یکمین دوره لیگ دسته یک جوانان – بزرگسالان  با شگاه ها ی کشور در بخش مردان (جام نقش جهان)، با حضور ۱۲۶ تکواندوکار در قالب ۸ تیم  برگزار شد و طی آن باشگاه مقاومت  با دو پیروزی و کسب ۶ امتیاز و تفاضل امتیاز از تیم های اول و دوم ، جایگاه سوم جدول رده بندی را تا پایان هفته دوم به خود اختصاص داد
با شگاه مقاومت در هفته اول تیم سلحشور را باامتیاز ۲ بر ۶ مغلوب کرد و در هفته دوم نیز تیم سیستان و بلوچستان را ۸ بر صفر شکست داد .
گفتنی است در پایان این رقابتها  علی اشرف قنبری  سرمربی  تیم با شگاه  مقاومت، در هفته نخست به عنوان بهترین مربی از سوی مسئولان برگزاری انتخاب شد.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*

Visit Us On FacebookVisit Us On Instagram