۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

  • شناسه : 11243
  • 27 بهمن 1394 - 15:48
  • 533 بازدید
  • ارسال توسط :
شهرری باید به جایگاه واقعی خود در پایتخت برسد

شهرری باید به جایگاه واقعی خود در پایتخت برسد

مسئولین هیات تکواندو استان تهران روز گذشته ( دوشنبه ۲۶ بهمن ماه ) از دفتر هیات تکواندو شهرستان ری بازدید نمودند . به گزارش روابط عمومی هیات تکواندو استان تهران ؛ علی خلیلی  رییس هیات تکواندو استان تهران،مسعود لشکری دبیر هیات مرتضی سلطانی نایب رییس در راستای نظارت و  برنامه محوری در جهت  بررسی،رفع مشکلات  […]

مسئولین هیات تکواندو استان تهران روز گذشته ( دوشنبه ۲۶ بهمن ماه ) از دفتر هیات تکواندو شهرستان ری بازدید نمودند .

به گزارش روابط عمومی هیات تکواندو استان تهران ؛

علی خلیلی  رییس هیات تکواندو استان تهران،مسعود لشکری دبیر هیات مرتضی سلطانی نایب رییس در راستای نظارت و  برنامه محوری در جهت  بررسی،رفع مشکلات  و ارائه برنامه های هیات تکواندو شهرری ضمن بازدید از دفتر این هیات ،جلسه ای را با حسن کاظمی راد رییس هیات تکواندو شهر ری و غلامرضا عزیزی نماینده مربیان آن هیات برگزار نمودند .

علی خلیلی رییس هیات تکواندو پایتخت ضمن تبریک سی و هفتمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی درا ین جلسه بیان داشت: شهرری دارای پتانسیل بالای در رشته تکواندو است و قهرمانان زیادی از دل این شهر برای میهن عزیزمان افتخار افرینی کردند و میتوان گفت یکی از هیات های قهرمان پرور استان می باشد.

وی در ادمه بیان داشت: تکواندو شهرری می بایست با نگاه ویژه  و توجه مسئولین این هیات و مربیان به جایگاه واقعی خود برسد و  بدون شک این امر با همدلی و وفاق میان مسئولین و مربیان به سرانجام خواهد رسید .

خلیلی ضمن بازدید از مجموعه ورزشی سوم خرداد  و حضور در جمع تکواندو کاران این شهرستان بیان داشت :خیلی خرسندم که امروز در جمع شما آینده سازان تکواندو ایران هستم و امیدورارم با تلاش و همتتان  روزی در بهترین جایگاه در سطوح ملی و بین المللی قرار بگیرید .

 

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*

Visit Us On FacebookVisit Us On Instagram