۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

  • شناسه : 3865
  • 12 خرداد 1394 - 13:12
  • 927 بازدید
  • ارسال توسط :
بازدید مسئولان هیات تکواندو استان تهران از اردوی تیم خردسالان

بازدید مسئولان هیات تکواندو استان تهران از اردوی تیم خردسالان

مسئولان هیئت تکواندو استان تهران، صبح امروز از اردوی آماده سازی تیم های خردسالا ن دختر و پسر اعزامی به رقابتهای قهرمانی کشور بازدید کردند. به گزارش روابط عمومی هیئت تکواندو استان تهران، اردوی تیم تکواندو خردسالان دختر و پسر استان تهران به منظور حضور مقتدرانه در رقابتهای قهرمانی کشور در خانه تکواندو پایتخت در […]

yasgroup-ir-sms-shaban-5
مسئولان هیئت تکواندو استان تهران، صبح امروز از اردوی آماده سازی تیم های خردسالا ن دختر و پسر اعزامی به رقابتهای قهرمانی کشور بازدید کردند.
به گزارش روابط عمومی هیئت تکواندو استان تهران،
اردوی تیم تکواندو خردسالان دختر و پسر استان تهران به منظور حضور مقتدرانه در رقابتهای قهرمانی کشور در خانه تکواندو پایتخت در حال برگزاریست .
بنا بر هماهنگی های صورت گرفته و به منظور آشنایی با روند آماده سازی تکواندوکاران و ارتقاء روحیه و انگیزه نفرات اعزامی به مسابقات قهرمانی کشور ،‌ جمشید سهرابی رییس هیئت تکواندو استان تهران، به همراه مرضیه بالازاده سرپرست نایب رییسی هیات تکواندو ،بیژن خراسانی دبیر هیات ،محمد سعید نریمانی مسئول کمیته فنی ،عاطفه کشاورز دبیر کمیته فنی ،حسینعلی نعیمی مدیر فنی تیم های استان تهران ، صبح امروز سه شنبه ۱ ۱ خرداد ماه به طور جداگانه از تمرین تکواندوکاران دختر و پسر استان تهران بازدید کردند.
۳
در ابتدای این بازدید ،گیتا ویسی سرمربی تیم خردسالان دختر و دامون بوالقاسمی مربی تیم پسران گزارشی از آخرین وضعیت تکواندو کاران کوچک تهران را به مسئولان هیات تکواندو رساندند .
جمشید سهرابی رئیس هیئت تکواندو پایتخت که برای ارتقاء روحیه خردسالان پسر و دختر استان تهران صبح امروز در خانه تکواندو پایتخت حضور یافته بود، ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و خسته نباشید به تک تک اعضای تیم و کادر فنی یادآور شد:‌ هیئت تکواندوی استان تهران به عنوان یکی از برترین هیئت های سراسر کشور و در راستای ارتقاء روحیه نفرات اعزامی به مسابقات کشوری ،‌ طبق سنوات گذشته با حضور در مکان برگزاری تمرینات ،اقدام به افزایش سطح انگیزه این نفرات کرده که این امر تاکنون نتایج مثبتی را نیز به دنبال داشته است.
وی افزود : امیدوارم همچون سالهای گذشته با انگیزه و روحیه بسیار خوبی پا به میدان رقابتی بگذراید و برای کسب خوشرنگترین مدال تمام تلاش خود را بکار گیرید،شما عزیزان نمایندگان استان تهران در مسابقات کشوری هستید و انشالله با کسب سکوی قهرمانی اقتدار تهران را نشان خواهدداد .۲
مرضیه بالازاده سرپرست نایب رییسی هیات تکواندو استان تهران با حضور در جمع تکواندو کاران خردسال پایتخت اظهار داشت : باور دارم که هوگوپوشان کوچک تهرا ن می توانند بهترین نتایج را در مسابقات قهرمانی کشور بدست آورند. تکواندوکاران در این مدت تلاش بسیاری داشته اند و به طور حتم دست پر از این رویداد کشوری بازمی گردند.
تیم ملی تکواندوی خردسالان دختر و پسر استان تهران که برای حضور در مسابقات قهرمانی کشور آماده می شود، تمرینات خود را تا زمان برگزاری این رقابتها در خانه تکواندو پایتخت دنبال می کند.

.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*

Visit Us On FacebookVisit Us On Instagram