۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

  • شناسه : 9167
  • 30 آذر 1394 - 13:30
  • 427 بازدید
  • ارسال توسط :
بازدید سرپرست نایب رییسی بانوان از کلاس عملی مربیگری درجه سه

بازدید سرپرست نایب رییسی بانوان از کلاس عملی مربیگری درجه سه

مرضیه بالازاده سرپرست نایب رییسی بانوان استان تهران صبح امروز  با حضور در خانه تکواندو پایتخت از دوره عملی مربیگری درجه سه  بازدید کردند . به گزارش روابط عمومی هیات تکواندو استان تهران ؛ دوره عملی مربیگری درجه سه بانوان در گستره استانی با حضور ۴۰ هنرجو  از روز شنبه ۲۸ آذر ماه در خانه […]

مرضیه بالازاده سرپرست نایب رییسی بانوان استان تهران صبح امروز  با حضور در خانه تکواندو پایتخت از دوره عملی مربیگری درجه سه  بازدید کردند .

به گزارش روابط عمومی هیات تکواندو استان تهران ؛

دوره عملی مربیگری درجه سه بانوان در گستره استانی با حضور ۴۰ هنرجو  از روز شنبه ۲۸ آذر ماه در خانه تکواندو پایتخت در حال برگزاریست .

در سومین روز از برگزاری این دوره آموزشی مرضیه بالازاده سرپرست نایب رییسی  بانوان استان تهران  با حضور در مجموعه ورزشی شهدای آزادی از این دوره بازدید نمودند .

20151221_124935

در حاشیه این  کلاس سرپرست نایب رییسی بانوان  ضمن خیر مقدم به هنرجویان و زهر ا هادی زاده مدرس این دوره آموزشی  بیان داشت :

شما مربیان آینده‎سازان تکواندوی استان تهران هستید و وظیفه بزرگی را از دیدگاه حقوق ورزشی بر عهده دارید و مربی می‎بایست هنرجو را طوری تربیت کند که خودش دارای شخصیتی کامل باشد به طوری که بتواند از تأیید و تأمین درونی برخوردار باشد و نیازی به تأیید و توجه دیگران نداشته باشد.

20151221_125104

وی  درباره موضوعات اخلاقی به مربیان اظهار داشت: شما وظیفه سنگینی را بر عهده دارید و بدانید که آنان شما را الگوی خود قرار داده و از شما پیروی می‎کنند، مربی موظف است از سلامتی ورزشکار اطمینان حاصل کند و بعد آموزش و تمرینات لازمه را ارائه کند.

بالازاده در پایان گفت:امیدورارم در طول برگزاری این دوره آموزشی   با دقت و توجه ویژه به مدرسین ،اصول مربیگری را فرا بگیرید و به بهترین نحو از تجربیات این اساتید بزرگ  بهرمند شوید .

20151221_125506_resized

 گفتنی است این دوره آموزشی به مدت یک هفته  در خانه تکواندو پایتخت برگزار می شود .

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*

Visit Us On FacebookVisit Us On Instagram