۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

  • شناسه : 16174
  • 29 اردیبهشت 1395 - 14:36
  • 495 بازدید
  • ارسال توسط :
با حضور دبیر هیات استان،جلسه هم اندیشی کمیته هابرگزارشد

با حضور دبیر هیات استان،جلسه هم اندیشی کمیته هابرگزارشد

  جلسه هم اندیشی رئوسای کمیته های هیات استان تهران با حضور مسعود لشکری روز گذشته دوشنبه ۲۷ اردیبهشت ماه در محل دفتر هیات برگزار شد . به گزارش روابط عمومی هیات تکواندو استان تهران ؛ نخستین نشست هم اندیشی رئوسای کمیته های ستادی پایتخت در سال جاری،به منظور بررسی و ارائه برنامه های کمیته […]

 

جلسه هم اندیشی رئوسای کمیته های هیات استان تهران با حضور مسعود لشکری روز گذشته دوشنبه ۲۷ اردیبهشت ماه در محل دفتر هیات برگزار شد .

به گزارش روابط عمومی هیات تکواندو استان تهران ؛

نخستین نشست هم اندیشی رئوسای کمیته های ستادی پایتخت در سال جاری،به منظور بررسی و ارائه برنامه های کمیته ها با حضور مسعود لشکری دبیر هیات تکواندو،مرضیه بالازاده نایب رییس بانوان،احمد خمیس آبادی مسئول (سازمان لیگ)،میر سلیمان موسوی (تحقیقات و پژوهش)،حسینعلی نظری ( پومسه) ،ابوالقاسم حسن زاده( داوران)،غلامرضا چناربو(بازرسی)،مهدی کاشانیان(آموزش)،حمید اسدالهی(مسابقات)،علی باغگرایی(مربیان)،جواد دستجردی( ازمون)،مهدی احمدی(توسعه همگانی)،مریم رضایی(روابط عمومی)،محمد رضا آخوندی(نظارت و بازرسی) و حمید باقی نژاد( فنی) برگزار گردید.

 

در این جلسه مسعود لشکری دبیر هیات استان،با بیان اینکه کلیه زیر ساخت ها برای برگزاری برنامه های هیات در سال جاری  آماده شده است،بیان داشت:مسئولین کمیته ها نمایندگان هیات در اجرایی برنامه ها و پیشبرد اهداف تکواندو در سطح استان و کشور می باشند و می بایست باتعامل و همدلی در این راستا گام بردارند،هیات استان تمام تلاش خود را برای ایجاد بستر مناسب جهت برنامه های اجرایی شما بکار بسته و از شما انتظار می رود تا با بهره گیری از این امکانات به بهترین نحو در سال جدید عمل کنید .

وی افزود:امید است با تلاش و همت شماعزیزان بتوانیم موانع و مشکلات موجود را حل نماییم و بتوانیم سالی پر از موفقیت را برای تکواندو پایتخت رقم بزنیم.

در این جلسه کمیته های حاضر برنامه ها و پیشنهادات خود را ارائه نمودندو مقرر شد کلیه برنامه ها هدفمند و در راستای ارتقاء سطح تکواندو استان برگزارا شود.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*

Visit Us On FacebookVisit Us On Instagram