۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

  • شناسه : 8015
  • 29 مهر 1394 - 15:05
  • 401 بازدید
  • ارسال توسط :
بابایی:تحویل مدارک ثبت سایت فقط از حوزه و شهرستان ها خواهد بود

بابایی:تحویل مدارک ثبت سایت فقط از حوزه و شهرستان ها خواهد بود

مسئول سایت هیات تکواندو استان تهران گفت :به منظور رفاه و کاهش تردد مربیان حوزه ها و شهرستان های به دفتر هیات،از اول آبان ماه دریافت کلیه مدارک ثبت سایت فقط از مسئولین  حوزه ها و شهرستان ها صورت خواهد پذیرفت . مصطفی بابایی  مسئول سایت هیات تکواندو پایتخت  در گفتگو با روابط عمومی بیان […]

مسئول سایت هیات تکواندو استان تهران گفت :به منظور رفاه و کاهش تردد مربیان حوزه ها و شهرستان های به دفتر هیات،از اول آبان ماه دریافت کلیه مدارک ثبت سایت فقط از مسئولین  حوزه ها و شهرستان ها صورت خواهد پذیرفت .

مصطفی بابایی  مسئول سایت هیات تکواندو پایتخت  در گفتگو با روابط عمومی بیان داشت:طی جلسه ای که مسئولین هیات تکواندو استان با رئوسای حوزه ها و شهرستان های توابع پایتخت  برگزار گردید مسئولین حوزه ها و شهرستان های به منظور  کاهش تردد تکواندو کاران و مربیان به دفتر هیات  درخواست نمودند که تفحیض اختیار به حوزه و شهرستان ها داده شود و ثبت تکواندوکاران در سایت بر عهده خود حوزه و شهرستان مربوطه قرار گیرد ،برهمین اساس بنا بر دستور علی خلیلی   سرپرست هیات تکواندو استان تهران در جهت اجرای این امر و با توجه به جلسات  کارشناسی صورت گرفته تصمیم بر آن شد تا فرمی  جهت ثبت تکواندو کاران در اختیار حوزه و شهرستانها  قرار گیرد تا از تردد مربیان و تکواندو کاران  کاهش یابد.

وی در ادامه افزود :در این طرح دیگر مربی و تکواندو کار  نیازی نیست برای تایید بانک اطلاعات خود به هیات مراجعه کند بلکه باید به حوزه و شهرستان مربوطه رفته و نسبت به تکمیل فرم مربوطه  اقدام کند و مدارک موردنیاز خودرا  به مسئول حوزه و شهرستان تحویل دهندو حوزه و شهرستان مربوطه پس از تطبیق اطلاعات با مدارک ارائه شده از سوی مربی ،نسبت به فرم داده شده به هیات استان اقدام نماید.

بابایی با اشاره به این موضوع که ارسال فرم می تواند از طریق ایمیل و فکس  به هیات استان باشد ،در ادامه بیان کرد :پس از ارسال فرم مربوطه پس از 48 ساعت نسبت به تایید اسامی ثبت شده  در بانک اطلاعات اقدام خواهد شد  و مربیان برای کسب ثبت شاگردانشون می توانند پس از این مدت زمان به بانک اطلاعات خود مراجعه نمایند و زیرمجموعه بانک اطلاعات خود را چک کنند .

وی گفت :اگر اطلاعات ارسالی به هیات درست باشد و هیچ مشکلی در خصوص موارد ارسالی نباشد نفر ثبت شده خود را به طور حتم در بانک اطلاعات خواهند دید در غیر اینصورت قطعا یکی از موارد ارسالی که جهت تایید مورد نیاز است رعایت نشده است که این موارد می تواند نام و نام خانوادگی ،تاریخ تولد ،کد ملی تاریخ درجه حکم و ……….. باشد .

مسئول سایت تکواندو استان تهران  در خصوص اجرایی کردن این طرح بیان داشت :کاهش تردد مربیان و تکواندو کاران به دفتر هیات  و درگیر کردن حوزه ها  و شهرستان ها با مربیان مربوطه از مهم ترین اهداف اجرایی این طرح است که به طور حتم در رفاه خانواده تکواندو پایتخت  مثمر ثمر خواهد بود .

وی در ادامه اذعان داشت:این طرح از اول آبان ماه به مدت پنج ماه به صورت آزمایشی  انجام خواهد شد و از این تاریخ از هیچ مربی مدارک جهت تایید بانک اطلاعات دریافت نخواهد شد و می بایست مربی جهت ثبت بانک اطلاعات به حوزه و شهرستان خود مراجعه نماید.

بابایی با اشاره به اجرایی طرح مکانیزم  شدن صدور احکام از 31 تیر ماه سال گذشته بیان کرد:طرح مکانیزم شدن صدور احکام که ازسوی فدراسیون تکواندو از سال گذشته اجرا شده  و نزدیک به یکسال از این طرح می گذرد اما متاسفانه برخی از مربیان هنوز با این طرح اشنایی ندارند و این موجب می شود که برای شاگردان و زیر مجموعه هاشون مشکلاتی در جهت تایید بانک اطلاعاتشون به وجود آورد که یکی ازبارزترین این موارد  عدم توجه به تاریخ ارتقاء رده کمربند هنرجویان است به طورمثال  برای کمربند زرد باید 2 ماه از ثبت تاریخ درجه سفید گذشته باشد  و برای کمربند سبز باید 3 ماه  از تاریخ زرد گذشته باشد ،اگر این موارد رعایت نشود در موقع در خواست صدور حکم  از هیات مشکلاتی برای شاگرد پیش خواهد آمد که ممکن صدور احکام به تعویق بیفتد .

بابایی در پایان اظهار داشت :طی جلسه ای تمامی موارد این طرح به مسئولین حوزه ها و شهرستان ها بیان شد و کلیه نکات مهم در اجرای این طرح  ارائه شده است ،امیدورام با همکاری و تعامل مربیان و حوزه  ها و شهرستان های تابع استان تهران بتوانم در اجرای درست و صحیح این طرح گام برداریم  .

 

 

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*

Visit Us On FacebookVisit Us On Instagram