۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

  • شناسه : 6358
  • 01 شهریور 1394 - 13:43
  • 524 بازدید
  • ارسال توسط :
اولین طلای جهانی پایتخت نشیان توسط مهر علی دشت شد

اولین طلای جهانی پایتخت نشیان توسط مهر علی دشت شد

نیما مهرعلی  تکواندو کار شایسته استان تهرا ن  با شکست تمامی رقبایش، مدال طلای سنگین وزنان را در مسابقات نونهالان جهان بدست آورد. به گزارش روابط عمومی هیات تکواندو استان تهران ؛ در ادامه نخستین روز از دومین دوره مسابقات تکواندوی قهرمانی نونهالان جهان که در سالن ورزشی “تی ۱” شهر موجو کره جنوبی در […]

نیما مهرعلی  تکواندو کار شایسته استان تهرا ن  با شکست تمامی رقبایش، مدال طلای سنگین وزنان را در مسابقات نونهالان جهان بدست آورد.

به گزارش روابط عمومی هیات تکواندو استان تهران ؛

در ادامه نخستین روز از دومین دوره مسابقات تکواندوی قهرمانی نونهالان جهان که در سالن ورزشی “تی ۱” شهر موجو کره جنوبی در حال برگزاری است، مهرعلی با ۳ پیروزی ارزشمند قهرمان جهان شد.

 

811840638_66895

 

812810773_22727
تکواندوکار وزن ۶۵+ کیلوگرم کشورمان در این رقابتها، پس از یکدور استراحت، نماینده اوکراین را ۲۴ بر ۱۷ از پیش رو برداشت، سپس تکواندوکاری از بلاروس را پیش رو داشت که نماینده این کشور بر روی شیاپ چانگ حاضر نشد تا تکواندوکار ایران راهی فینال شود.

 

812716973_22906
نماینده شایسته کشورمان در مرحله نهایی این مسابقات به مصاف “مین هیوک کیم” از کره جنوبی رفت که در راند طلایی از سد تکواندوکار کشور میزبان گذشت و طلای ناب جهان را به گردن آویخت.
این دوره از مسابقات با حضور ۴۶۵ تکواندوکار از ۵۹ کشور در حال برگزاری است و روز چهارشنبه (چهارم شهریورماه) به پایان خواهد رسید.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*

Visit Us On FacebookVisit Us On Instagram