۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

موقعیت شما : صفحه اصلی » اخبار
  • شناسه : 12312
  • 27 فروردین 1393 - 16:14
  • 421 بازدید
  • ارسال توسط :

اولین جلسه هیئت رییسه تکواندو پایتخت برگزار شد

نخستین جلسه هیئت رییسه تکواندو استان تهران در سال  جاری امروز در محل دفتر هیئت برگزار شد .

 

به گزارش روابط عمومی هیئت تکواندو استان تهران ؛
اولین جلسه هیئت رییسه تکواندو پایتخت در سال ۹۳  به منظور معارفه اعضای جدید  و بررسی تکواندو تهران  ظهر امروز چهارشنبه ۲۷ فروردین ماه با حضور جمشید سهرابی رییس هیئت تکواندو استان تهران ،سیده مرجان طاهری نایب رییس ،بیژن خراسانی دبیر هیئت،حمید کولجی مسئول کمیته پیشکسوتان ،دکتر خوش بین ،مهندس دنیا نور و دکتر پورزندی اعضای جدید هیئت رییسه در محل دفتر هیئت تکواندو پایتخت برگزار شد .
در ابتدای این جلسه جمشید سهرابی رییس هیئت تکواندو استان  تهران ضمن خوش آمد گویی به اعضای جدید هیئت رییسه اظهار داشت :تکواندو تهران از لحاظ فنی بخش اعظمی ازمربیان ،داوران ،تکواندوکار،قهرمان در سطح کشور دارد و طی سالهای اخیر با حمایت مسولین  شاهد رشد قابل توجهی بودیم .
وی افزود :تکواندو پایتخت در قسمت سخت افزاری دارای مشکلاتی است که امیدوارم  بتوانیم با کمک شما عزیزان  در سال جدید به رفع ان بپردازیم تا در شرایط  بهتری به تکواندو کار ان پایتخت خدمت نماییم .
سهرابی درادامه در خصوص عملکرد هیئت تکواندو در سال ۹۲ را بیان نمود و اظها ر داشت :خوشبختانه در سال ۹۲ برای نهمین سال متوالی از سوی اداره کل ورزش و جوانان استان تهران عنوان بهترین هیئت ورزشی را از میان ۴۷ رشته ورزشی کسب کنیم که این امر حاصل تلاش و همدلی تمامی تکواندو کاران و مسئولین پایتخت نشین می باشد که امیداورام  در سال ۹۳ این مهم با همدلی و هماهنگی باردیگر تکرار شود.

 

اولین جلسه هیئت رییسه هیئت تکواندو استان تهران در سال 93

در ادامه  جلسه بیِژن خراسانی دبیر هیئت تکواندو استان تهران بیان داشت : باوجود اینکه تهران یکی از پایه های اصلی رشته تکواندو در سطح کشور است  متاسفانه  از لحاظ سخت افزاری  و امکانات رفاهی از سایر استانهای کشور ضعیف تر است که همین امر موجب شده تا بارها میزبانی مسابقات قهرمانی کشور را از دست بدهیم امیدوارم در سال ۹۳ با رویکرد جدید و فکری نو بتوانیم این مشکلات را حل نماییم .
مهندس احمد دنیا نور از اعضای جدید این جلسه در ادامه بیا ن داشت :بسیار خوشحالم که امروزدر جمع شما  عزیزان هستم با توجه به مواردی که بیان شدتکواندو پایتخت به لحاظ اجرایی و تخصصی  دربهترین وضعیت به سر می برد .

اولین جلسه هیئت رییسه هیئت تکواندو استان تهران در سال 93

وی در ادامه گفت :تکواندو تهران باید از لحاظ سخت افزاری توسعه یابد و با جذب حامی مالی و کمک از ارگانهای دولتی مشکلات خود را حل نماید که امیدوارم در کنار شما اعضای محترم هئیت رییسه بتوانیم  کاری برای پیشرفت تکواندو پایتخت انجام دهیم  .
در حاشیه این جلسه دکتر خوش بین ازدیگر اعضای هیئت رییسه بیان داشت :مفتخرم که امروز در کنار شما مسئولین تکواندو پایتخت هستم  ،حضور موفق تکواندو کاران پایتخت در میادین مختلف بین المللی گواه از پتانسیل بالای این رشته رزمی در سطح استان است که با یک برنامه ریزی مناسب و شناخت نقاط ضعف و قوت می توان به رشد این رشته کمک قابل توجهی کرد .

اولین جلسه هیئت رییسه هیئت تکواندو استان تهران در سال 93

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*

Visit Us On FacebookVisit Us On Instagram