۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

  • شناسه : 6380
  • 02 شهریور 1394 - 11:07
  • 624 بازدید
  • ارسال توسط :
امیر ولی پور نایب قهرمان جهان شد

امیر ولی پور نایب قهرمان جهان شد

امیر ولی پور ملی پوش شایسته استان تهران با ۴ پیروزی و قبول شکست در مرحله فینال مسابقات نونهالان جهان، مدال نقره را به گردن آویخت. به گزارش روابط عمومی هیات تکواندو استان تهران؛ در ادامه دومین روز از دومین دوره مسابقات تکواندوی قهرمانی نونهالان جهان که در سالن ورزشی “تی ۱” شهر موجو کره […]

امیر ولی پور ملی پوش شایسته استان تهران با ۴ پیروزی و قبول شکست در مرحله فینال مسابقات نونهالان جهان، مدال نقره را به گردن آویخت.

به گزارش روابط عمومی هیات تکواندو استان تهران؛

در ادامه دومین روز از دومین دوره مسابقات تکواندوی قهرمانی نونهالان جهان که در سالن ورزشی “تی ۱” شهر موجو کره جنوبی در حال برگزاری است، امیر ولی پور ملی پوش وزن اولی کشورمان بر سکوی نایب قهرمانی ایستاد .

 

812808289_23623

تکواندوکار وزن اولی کشورمان، در نخستین گام نماینده آذربایجان را ۲۰ بر ۱۰ از پیش رو برداشت، سپس مقابل اسپانیا با نتیجه ۱۴ بر ۵ به برتری رسید و در مرحله یک چهارم نهایی ۱۸ بر ۶ تکواندوکار مکزیک را شکست داد.

ولی پور در مرحله نیمه نهایی با پیروزی ۹ بر ۵ مقابل نماینده فیلیپین راهی فینال شد اما در این مرحله، در یک رقابت بسیار نزدیک نتیجه را ۵ بر ۳ به کره جنوبی واگذار کرد و به مدال نقره وزن ۳۳- کیلوگرم دست یافت.

 

812815684_24078

این دوره از مسابقات با حضور ۴۶۵ تکواندوکار از ۵۹ کشور در حال برگزاری است و روز چهارشنبه (چهارم شهریورماه) به پایان خواهد رسید.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*

Visit Us On FacebookVisit Us On Instagram