۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

  • شناسه : 15862
  • 19 اردیبهشت 1395 - 11:33
  • 514 بازدید
  • ارسال توسط :
” ساسان و عرفانیان ” مدال آوران روز نخست رقابتهای بین المللی فجر

” ساسان و عرفانیان ” مدال آوران روز نخست رقابتهای بین المللی فجر

در پایان نخستین روز ازرقابتهای بین المللی جام فجر، دو  هوگوپوش شایسته پایتخت امیر حسین ساسان و پوریا عرفانیان به ترتیب  عنوان نایب قهرمانی و سومی  را به خود اختصاص دادند. به گزارش روابط عمومی هیات تکواندو استان تهران؛ بیست و هفتمین دوره مسابقات بین المللی تکواندوی جام فجر در گروه مردان (G1)، ازروز گذشته […]

در پایان نخستین روز ازرقابتهای بین المللی جام فجر، دو  هوگوپوش شایسته پایتخت امیر حسین ساسان و پوریا عرفانیان به ترتیب  عنوان نایب قهرمانی و سومی  را به خود اختصاص دادند.
به گزارش روابط عمومی هیات تکواندو استان تهران؛

بیست و هفتمین دوره مسابقات بین المللی تکواندوی جام فجر در گروه مردان (G1)، ازروز گذشته شنبه ۱۸ اردیبهشت ماه با حضور تیم هایی از کشورهای ایران، ارمنستان، برزیل، هند، عراق، لیبی، ‌روسیه، آذربایجان، ترکیه و افغانستان  در ۴ وزن المپیکی ۵۸-، ۶۸-، ۸۰- و ۸۰+ کیلوگرم به میزبانی  خانه تکواندو  در حال برگزاریست.


در این دوره از رقابتها،سه نماینده پایتخت نشین،امیر حسین ساسان،فرشاد قیاسی و پوریا عرفانیان به مصاف رقبای خود رفتند که در پایان نخستین روز از این مسابقات، در وزن -۸۰ کیلو گرم،”امیر حسین ساسان” در مرحله یک چهارم نهایی،به مصاف مصطفی رحیمی از افغانستان رفت و توانست با نتیجه ۱۵ بر ۳ وی را شکست دهد،ساسان در مرحله نیمه نهایی در مقابل وحید عیسی بیگلو  ازتیم امید ایران قرار گرفت و با نتیجه ۶ بر۲ به مرحله بعدی راه یافت، تکواندو کار شایسته پایتخت در مرحله فینال به مصاف اروتیون ملیکستیانتس از روسیه رفت و با نتیجه ۱۴ بر ۱۰ بازی را واگذار کرد تا بدین ترتیب نشان نقره،بیست و هفتمین دوره مسابقات جام فجر را تصاحب کند.

همچنین پوریا عرفانیان دیگر نماینده تهرانی حاضر در این رقابتها، در مرحله نخست به مصاف حسین عبدالامیر از البصره عراق رفت و با نتیجه ۱۲ بر صفر پیروز میدان شد و در مرحله نیمه نهایی در مقابل اروتیون ملیکستیانتس از روسیه درراند طلایی بازی را واگذار کرد و نشان برنز را به گردن آویخت.

گفتنی است؛ این دوره از مسابقات G1 است و به دارندگان مدال طلا، نقره و برنز به ترتیب ۱۰، ۶ و ۳٫۶ امتیاز در رنکینگ المپیک تعلق می‌گیرد.

 

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*

Visit Us On FacebookVisit Us On Instagram