۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

  • شناسه : 1720
  • 23 فروردین 1394 - 9:26
  • 509 بازدید
  • ارسال توسط :
امروز و بر روی شیابچانگ چین تاپیه ؛اموری به مصاف رقبای آسیایی می رود

امروز و بر روی شیابچانگ چین تاپیه ؛اموری به مصاف رقبای آسیایی می رود

دومین روز از مسابقات تکواندوی قهرمانی نوجوانان آسیا (کیوروگی)، امروز (یکشنبه) با رقابتهای ۶ هوگوپوش کشورمان آغاز خواهد شد. به گزارش روابط عمومی هیئت تکواندو استان تهران ؛ هشتمین دوره مسابقات تکواندوی قهرمانی نوجوانان آسیا از روز گذشته (شنبه)، با حضور ۲۳۰ تکواندوکار از ۲۴ کشور در سالن “دانشگاه تایپه” چین تایپه آغاز و به […]

دومین روز از مسابقات تکواندوی قهرمانی نوجوانان آسیا (کیوروگی)، امروز (یکشنبه) با رقابتهای ۶ هوگوپوش کشورمان آغاز خواهد شد.
به گزارش روابط عمومی هیئت تکواندو استان تهران ؛ هشتمین دوره مسابقات تکواندوی قهرمانی نوجوانان آسیا از روز گذشته (شنبه)، با حضور ۲۳۰ تکواندوکار از ۲۴ کشور در سالن “دانشگاه تایپه” چین تایپه آغاز و به مدت ۳ روز ادامه خواهد داشت.
تکواندوکاران کشورمان با ۲۰ هوگوپوش دختر و پسر در این رقابتها حضور دارند.
در دومین روز این مسابقات، مبارزات؛ با پیکارِ نمایندگان اوزان ۴۹-، ۵۲- و ۵۵- کیلوگرم دختر و تکواندوکاران اوزان ۵۵-، ۵۹- و ۶۳- کیلوگرم پسر آغاز می شود.
در بخش دختران؛ فاطمه اموری ملی پوش شایسته تهرانی در وزن ۴۹- کیلوگرم بر روی شیاپ چانگ می رودو پس از یکدور استراحت باید با برنده دیدار تایلند و کره جنوبی رقابت کند، مبینا بابالو در وزن ۵۲- کیلوگرم ابتدا به مصاف قزاقستان خواهد رفت و سپس نماینده فیلیپین را پیش رو دارد. همچنین در وزن ۵۵- کیلوگرم، روناک حسین زاده در اولین گام قرعه استراحت رو به رو است و پس از آن باید با برنده دیدار چین تایپه و چین رقابت کند.
هدایت تیم ملی دختران کشورمان برعهده “ندا زارع” است و اعظم درستی و نیلوفر صفریان بعنوان مربی در کنار زارع حضور دارند.
اما در بخش پسران؛ میرهاشم حسینی در وزن ۵۵- کیلوگرم باید با نماینده کشور میزبان رقابت کند و در صورت پیروزی یکی نمایند عربستان حریف او خواهند بود. در وزن ۵۹- کیلوگرم، هادی تیران بر روی شیاپ چانگ می رود که بر اساس قرعه، ابتدا چین را پیش رو دارد و سپس باید با لبنان دیدار کند. آخرین نماینده پسران نیز، علیرضا علیاری است. نماینده وزن ۶۳- کیلوگرم، با ویتنام رقابت خواهد کرد.
هدایت تیم ملی پسران کشورمان برعهده “محمدرضا زوار” است و وحید عبدالهی، محمدرضا یاری و روح الله رضاپور بعنوان مربی در کنار زوار حضور دارند.
طبق برنامه مسابقات از ساعت ۹ صبح تا ۱۲ در بخش مقدمانی پیگیری خواهد شد، رقابتهای نوبت عصر از ساعت ۱۴ تا ۱۸ دنبال می شود و ساعت ۲۰ نیز مراسم توزیع مدالها برگزار خواهد شد.
تیم ملی تکواندوی کشورمان در هفتمین دوره رقابتهای قهرمانی نوجوانان آسیا که به میزبانی “جاکارتا” اندونزی برگزار شد، در بخش پسران با ۲ طلا، ۵ نقره و یک برنز موفق به کسب عنوان نایب قهرمانی شد و دختران نیز یک طلا و ۳ برنز بدست آوردند.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*

Visit Us On FacebookVisit Us On Instagram