۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

موقعیت شما : صفحه اصلی » اخبار
  • شناسه : 13140
  • 24 مهر 1393 - 7:27
  • 71 بازدید
  • ارسال توسط :

استفاده از کلاههای الکترونیکی و پاشنه بند در مسابقات گرندپریکس منچستر


با اعلام فدراسیون جهانی، در مسابقات گرندپریکس منچستر و مسابقات قهرمانی اروپا از کلاه الکترونیکی و پاشنه بند استفاده خواهد شد.

 

 

به گزارش روابط  عمومی هیئت تکواندو استان تهران و به نقل از  سایت فدراسیون تکواندو،کلاه الکترونیکی وسیله جدیدی برای بالابردن دقت در ثبت امتیاز در مسابقات تکواندو است که شرکت دیدو برای اولین بار آن را تولید کرده است. از این محصول که در مسابقات آزاد سوییس استفاده شد، در سری سوم مسابقات گرندپریکس منچستر و مسابقات قهرمانی اروپا کمتر از ۲۱ سال اتریش نیز به کار گرفته خواهد شد.
اما دیگر محصول جدید دیدو، “پاشنه بند” است که باید به همراه جوراب های الکترونیکی استفاده شود. این محصول شامل یک سنسور اضافه است و کمک می کند امتیاز وارده به کلاه الکترونیکی دقیق‌تر ثبت شود. در بخشی که سنسور اضافی تعبیه شده است، پارچه مخصوصی استفاده شده که از سُر خوردن بر روی شیاپ چانگ جلوگیری می کند.
بر این اساس و با اعلام فدراسیون جهانی، از این پس در هر رویدادی که از کلاه الکترونیکی استفاده می‌شود، استفاده از پاشنه بند نیز الزامی می‌باشد.
گفتنی است؛ تیم ملی تکواندو کشورمان با ۷ هوگوپوش در سومین دوره مسابقات گرندپریکس حضور خواهد داشت که این رقابتها دوم تا چهارم آبانماه به میزبانی منچستر انگلیس پیگیری می شود.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*

Visit Us On FacebookVisit Us On Instagram