۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

  • شناسه : 11327
  • 01 اسفند 1394 - 13:57
  • 481 بازدید
  • ارسال توسط :
اسبقی و فرشیدی هم طلایی شدند

اسبقی و فرشیدی هم طلایی شدند

در آخرین روز رقابتهای جام باشگاه های آسیا ،بهنام اسبقی و پریسا فرشیدی دو هوگوپوش  شایسته پایتخت  توانستند در سکوی قهرمانی بایستند . به گزارش روابط عمومی هیات تکواندو استان تهران ؛ درپایان  مبارزه ششمین دوره جام باشگاههای آسیا در گروه مردان و اولین دوره جام باشگاههای آسیا در گروه زنان، که در شهر «شارجه» […]

در آخرین روز رقابتهای جام باشگاه های آسیا ،بهنام اسبقی و پریسا فرشیدی دو هوگوپوش  شایسته پایتخت  توانستند در سکوی قهرمانی بایستند .

به گزارش روابط عمومی هیات تکواندو استان تهران ؛

درپایان  مبارزه ششمین دوره جام باشگاههای آسیا در گروه مردان و اولین دوره جام باشگاههای آسیا در گروه زنان، که در شهر «شارجه» امارات در حال برگزاری است، بهنام اسبقی تکواندوکار وزن ۶۸- کیلوگرم تیم شهرداری ورامین در فینال این رقابت‌ها رو در روی نماینده قطر قرار گرفت و با نتیجه یک بر صفر برنده شد و بر سکوی قهرمانی ایستاد.او پرای راهیابی به فینال، پس از یکدور استراحت، نماینده امارات را ۶ بر ۴ برد و در نیمه نهایی نیز ۷ بر ۲ تکواندوکار بحرین را شکست داد.

همچنین پریسا فرشیدی از تیم کوروش که با دو پیروزی مقابل نمایندگان امارات به فینال وزن ششم رسیده بود، در مرحله پایانی رو در روی هانیه اخلاقی از تیم لوازم خانگی کن قرار گرفت که پس از تساوی ۸-۸ در راند طلایی برنده شد و به مدال طلا دست یافت.

برچسب ها

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*

Visit Us On FacebookVisit Us On Instagram