۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

  • شناسه : 6700
  • 10 شهریور 1394 - 10:24
  • 369 بازدید
  • ارسال توسط :
“اسبقی و عمیدی “دو ملی پوش پایتخت نشین مسابقات گرندپریکس ترکیه

“اسبقی و عمیدی “دو ملی پوش پایتخت نشین مسابقات گرندپریکس ترکیه

تيم ملي تكواندوي مردان كشورمان براي شركت در مرحله دوم مسابقات گرندپريكس در سال 2015، با 7 تكواندوكار عازم تركيه مي‌شود. به گزارش روابط عمومی هیات تکواندو استان تهران ؛ مرحله دوم مسابقات گرندپريكس (G4) در سال 2015، از روز جمعه (27 شهريورماه) به مدت 3 روز به ميزباني “سامسون” تركيه برگزار مي شود و […]

تيم ملي تكواندوي مردان كشورمان براي شركت در مرحله دوم مسابقات گرندپريكس در سال 2015، با 7 تكواندوكار عازم تركيه مي‌شود.

به گزارش روابط عمومی هیات تکواندو استان تهران ؛

مرحله دوم مسابقات گرندپريكس (G4) در سال 2015، از روز جمعه (27 شهريورماه) به مدت 3 روز به ميزباني “سامسون” تركيه برگزار مي شود و تيم ملي تكواندوي كشورمان براي شركت در اين رقابتها با 7 هوگوپوش راهي محل برگزاري مسابقات خواهد شد.

با اعلام کادر فنی ، دو ملی پوش شایسته و توانمند استان تهران “بهنام اسبقی” وزن دوم المپیکی و” امید عمیدی ” وزن چهارم المپیکی برای حضور درا ین رقابتها،راهی کشور ترکیه می شوند .

لازم به ذکر است هدايت تيم ملي تكواندوي كشورمان برعهده  بيژن مقانلو (سرمربي) و مهدي بي باك و مهرداد يوسفي (مربي) از مربیان شایسته و توانمند استان تهران می باشد.

مسابقات گرندپريكس، با حضور 32 تكواندوكار برتر جهان برگزار مي شود و به نفرات اول تا سوم مشترك به ترتيب 40، 24 و 14.4 امتياز در راستاي افزايش امتيازات رنكينگ المپيكي براي كسب سهميه المپيك ريو 2016 تعلق خواهد گرفت.

 

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*

Visit Us On FacebookVisit Us On Instagram