۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

  • شناسه : 4788
  • 02 تیر 1394 - 13:41
  • 405 بازدید
  • ارسال توسط :
اسبقی: هنوز هم بهترین رنکینگ را برای المپیک دارم

اسبقی: هنوز هم بهترین رنکینگ را برای المپیک دارم

قهرمان تکواندو جهان گفت: با وجود مصدومیتی که دارم، هنوز هم بهترین رنکینگ المپیکی را در بین رقیبان داخلی ام دارم. بهنام اسبقی  قهرمان ارزنده پایتخت  درباره آخرین وضعیت خود بعد از انجام عمل جراحی روی زانو مصدومش عنوان کرد: هنوز تمرینات تکواندو را شروع نکرده ام. فعلا فیزیوتراپی، آب درمانی و کار با وزنه […]

قهرمان تکواندو جهان گفت: با وجود مصدومیتی که دارم، هنوز هم بهترین رنکینگ المپیکی را در بین رقیبان داخلی ام دارم.

بهنام اسبقی  قهرمان ارزنده پایتخت  درباره آخرین وضعیت خود بعد از انجام عمل جراحی روی زانو مصدومش عنوان کرد: هنوز تمرینات تکواندو را شروع نکرده ام. فعلا فیزیوتراپی، آب درمانی و کار با وزنه را انجام می دهم و شهریورماه به تکواندو بازمی گردم.

وی در پاسخ به این سوال که با توجه به دوری اش از مسابقات به از لحاظ امتیازات المپیکی دیگر رقیبانش خواهد رسید یا خیر؟ افزود: به هر حال نرفتنم به مسابقات جهانی و حضور رقیبان قدرتمند تاثیر دارد اما من هنوز بین سهمیه داران هستم وبرای مسابقات “گرندپریکس” شهریور و مهرماه آماده خواهم شد .

قهرمان تکواندو جهان درباره رقیبان اصلی اش گفت: “ثروت” ترکیه ای، “گونزالس” اسپانیایی، قهرمانان کره جنوبی و روسیه مهمترین رقیبان من هستند. همه خوب های دنیا در میان وزن تکواندو حضور دارند و باید برای این وزن سخت و سنگین زحمت زیادی کشید. اول به فکر سهمیه المپیک هستم و بعد از آن برای بازیهای المپیک برنامه ریزی می کنم.

او در ادامه درباره رقیبان داخلی اش هم تصریح کرد: من برای همه رقیبانم آرزوی موفقیت دارم اما امتیازات رنکینگ من خوب است و سایرین باید اول به فکر رنکینگ وزن دوم المپیکی باشند.

اسبقی درباره دعوت شدنش به اردوی تیم ملی با وجود مصدومیتش افزود: به اردوها دعوت شده ام و در دوره قبلی اردو هم بودم اما فعلا نمی توانم تمرین کنم. به تمرینات می روم و تماشا می کنم و در کنار بقیه هستم. برخی مواقع هم به سالن وزنه می روم. باید بگویم با وجود آسیبی که دارم از اردو دور نیستم و ارتباط دارم.

منبع باشگاه خبرنگاران جوان

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*

Visit Us On FacebookVisit Us On Instagram