۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

  • شناسه : 7353
  • 07 مهر 1394 - 9:27
  • 366 بازدید
  • ارسال توسط :
اسبقی،روحانی و کیانی مسافران تهرانی در المپیک نظامیان جهان

اسبقی،روحانی و کیانی مسافران تهرانی در المپیک نظامیان جهان

تیم تکواندوی نیروهای مسلح کشورمان برای شرکت در ششمین دوره المیپک نظامیان جهان با ۱۲ هوگوپوش به مصاف حریفانش خواهد رفت. به گزارش روابط عمومی هیات تکواندو استان تهران؛ بازیهای المپیک ارتش‌های جهان(سیزم) از تاریخ هشتم تا ۲۲ مهرماه به میزبانی شهر “مونگ یونگ” کره جنوبی برگزار می شود که مسابقات تکواندو از تاریخ ۱۶ […]

تیم تکواندوی نیروهای مسلح کشورمان برای شرکت در ششمین دوره المیپک نظامیان جهان با ۱۲ هوگوپوش به مصاف حریفانش خواهد رفت.

به گزارش روابط عمومی هیات تکواندو استان تهران؛
بازیهای المپیک ارتش‌های جهان(سیزم) از تاریخ هشتم تا ۲۲ مهرماه به میزبانی شهر “مونگ یونگ” کره جنوبی برگزار می شود که مسابقات تکواندو از تاریخ ۱۶ مهرماه به مدت ۳ روز پیگیری خواهد شد.

تیم تکواندوی نیروهای مسلح کشورمان در این رقابتها با ۱۲ هوگوپوش به مصاف رقبایش می‌رود که از این تعداد سه هوگوپوش شایسته و توانمند استان تهران در بخش مردان” بهنام اسبقی “( وزن -۶۸ کیلو گرم ) و در بخش بانوان “ناهید کیانی” ( وزن ۴۶- کیلوگرم) و “فاطمه روحانی”( وزن ۷۳- کیلوگرم )به عنوان نمایندگان کشورمان به مصاف رقبای خود خواهند رفت .

گفتنی است تیم تکواندو نیروهای مسلح کشورمان با هدایت مربیان توانمند و شایسته استان تهران در بخش مردان،محمذ رضا زوار ( سرمربی)،رجبعلی نعیمی و جلال چروکی ( مربی) و در بخش بانوان ندا زارع ( سرمربی) در این دوره از رقابتها شرکت خواهند داشت .
مسابقات تکواندو در بازیهای المپیک ارتش‌های جهان، G2 است و به دارندگان مدال طلا ۲۰ امتیاز، نقره ۱۲ امتیاز و برنز ۷٫۲ امتیاز در راستای افزایش امتیازات رنکینگ المپیک، برای کسب سهمیه المپیک ریو ۲۰۱۶ تعلق خواهد گرفت

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*

Visit Us On FacebookVisit Us On Instagram