۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

  • شناسه : 18531
  • 18 مرداد 1395 - 14:30
  • 302 بازدید
  • ارسال توسط :
اردونشینی پنج هوگوپوش شایسته دختر پایتخت در تیم ملی

اردونشینی پنج هوگوپوش شایسته دختر پایتخت در تیم ملی

در پایان پیکارهای انتخابی تیم‌ملی تکواندوی نوجوانان دختر، پنج هوگوپوش شایسته استان تهران به اردوی تیم‌ملی دعوت شدند. به گزارش روابط عمومی هیات تکواندو استان تهران ؛ مبارزات ۹۷ تکواندوکار نوجوان دختر برای شرکت در اردوی تیم‌ملی دیروز (یکشنبه) در خانه تکواندو به پایان رسید و ۲۹ هوگوپوش مجوز حضور در اردوی تیم‌ملی نوجوانان برای […]

در پایان پیکارهای انتخابی تیم‌ملی تکواندوی نوجوانان دختر، پنج هوگوپوش شایسته استان تهران به اردوی تیم‌ملی دعوت شدند.

به گزارش روابط عمومی هیات تکواندو استان تهران ؛ مبارزات ۹۷ تکواندوکار نوجوان دختر برای شرکت در اردوی تیم‌ملی دیروز (یکشنبه) در خانه تکواندو به پایان رسید و ۲۹ هوگوپوش مجوز حضور در اردوی تیم‌ملی نوجوانان برای شرکت در یازدهمین دوره مسابقات قهرمانی جهان ۲۰۱۶ که در کانادا برگزار می‌شود را کسب کردند.

در پایان این رقابتها،پنج دختر شایسته استان تهران توانستند جواز حضور در اردوی تیم ملی را کسب نمایند که نفرات راه یافته به اردو از سوی کادر فنی به شرح ذیل می باشد؛
وزن دوم: سیده‌کوثر حسینی
وزن سوم: مریم ملکوتی‌خواه
وزن پنجم: دنیا محمدی
وزن ششم: شقایق خان‌جانی
وزن دهم: محدثه طهماسبی‌نیا
تکواندوکارن از صبح روز چهارشنبه (۲۷ مردادماه) اردوی خود را آغاز می‌کنند که هدایت این تیم برعهده فاطمه صفرپور به عنوان سرمربی است.
تمامی تکواندوکاران راه‌یافته به اردوی تیم‌ملی می‌بایست برای دریافت دان کوکی‌وان، کارت گلوبال و پاسپورت خود اقدامات لازم را انجام دهند.
لازم به ذکر است؛ در دهمین دوره مسابقات قهرمانی نوجوانان جهان، هوگوپوشان دختر کشورمان با کسب یک مدال طلا، یک نقره و ۲ برنز برای اولین بار نایب قهرمان جهان شدند.


برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*

Visit Us On FacebookVisit Us On Instagram