۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

  • شناسه : 9087
  • 28 آذر 1394 - 17:53
  • 512 بازدید
  • ارسال توسط :
اتحاد و همدلی عامل ترمیم هیات تکواندو رباط کریم

اتحاد و همدلی عامل ترمیم هیات تکواندو رباط کریم

نخستین نشست مسئولان هیات تکواندو رباط کریم با حضور اساتید شهرستان برگزار شد. به گزارش روابط عمومی هیات تکواندو استان تهران و به نقل از روابط عمومی شهرستان رباط کریم، جلسه هیات تکواندو شهرستان رباط کریم، پنجشنبه ٢۶ آذر ماه با حضور رییس و معاونت اداره ورزش و جوانان رباط کریم با حضور اساتید و […]

نخستین نشست مسئولان هیات تکواندو رباط کریم با حضور اساتید شهرستان برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی هیات تکواندو استان تهران و به نقل از روابط عمومی شهرستان رباط کریم،
جلسه هیات تکواندو شهرستان رباط کریم، پنجشنبه ٢۶ آذر ماه با حضور رییس و معاونت اداره ورزش و جوانان رباط کریم با حضور اساتید و مربیان و اعضاء کمیته های هییت تکواندو رباط کریم برگزار شد.
در ابتدای جلسه سرپرست هیات تکواندو ضمن تقدیر و تشکر از مربیان، اساتید و اداره ورزش و جوانان رباط کریم از زحمات ریاست سابق هییت تکواندو قبل تقدیر و تشکر کرد و با اشاره به ظرفیت های موجود در شهرستان، اتحاد و همدلی را تنها عامل ترمیم و تقویت وضعیت فعلی تکواندو شهرستان دانست.
photo_2015-12-19_17-17-46
در ادامه جلسه پیرامون؛ معرفی اعضاء جدید کمیته های هییت تکواندو، تعیین شرح وظایف مسولان کمیته ها، هم اندیشی در خصوص شناسایی ظرفیت های تکواندو شهرستان و هم اندیشی در خصوص تنظیم تقویم برگزاری مسابقات تا پایان سال ٩۴ تبادل نظر شد.
photo_2015-12-19_17-17-42
سیامک کنعانی در ادامه مسئولیت را فرصتی برای خدمت دانسته و با اشاره به اینکه اعضاء کمیته ها بر اساس شایستگی انتخاب شده اند از مسولان کمیته ها خواست تا به وظایف خود در چارچوب قوانین و مقررات و شرح وظایف تعیین شده توسط هیات استان تهران اقدام نمایند. هم چنین ضمن تشکر از اداره ورزش و جوانان هر گونه رشد و توسعه ای را بدون حمایت مسولین ورزش شهرستان غیر ممکن دانسته و از رضا رجبی، متولی ورزش شهرستان تقاضای مساعدت همه جانبه نمودند.
در ادامه جلسه اعضاء کمیته ها و مربیان به بیان دیدگاهها و نظرات خود در قالب دستور جلسه پرداختند و در پیوست، حکم انتصابی مشاور هیات تکواندو رباط کریم و مسولان کمیته ها، توسط سرپرست هیات تکواندو و رییس و معاون اداره ورزش وجوانان اهدا گردید.
photo_2015-12-19_17-17-54

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*

Visit Us On FacebookVisit Us On Instagram