۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

  • شناسه : 19518
  • 28 شهریور 1395 - 14:11
  • 1004 بازدید
  • ارسال توسط :
ابوالقاسمی:لیگ های استان سکوی پرتابی برای تکواندوکاران

ابوالقاسمی:لیگ های استان سکوی پرتابی برای تکواندوکاران

سرمربی تیم شاهین گل جنوبشرق گفت:مبارزه تکواندو کاران در رقابتهای لیگ باشگاه های استان تهران،فرصتی مناسب برای کسب تجربه و سکوی پرتابی برای حضور در میادین بالاتر است . دامون ابوالقاسمی سرمربی تیم شاهین گل جنوبشرق در گفتگو با روابط عمومی بیان داشت ؛ درپایان یازدهمین دوره مسابقات لیگ باشگاهای پایتخت تیم شاهین گل که […]

سرمربی تیم شاهین گل جنوبشرق گفت:مبارزه تکواندو کاران در رقابتهای لیگ باشگاه های استان تهران،فرصتی مناسب برای کسب تجربه و سکوی پرتابی برای حضور در میادین بالاتر است .

دامون ابوالقاسمی سرمربی تیم شاهین گل جنوبشرق در گفتگو با روابط عمومی بیان داشت ؛ درپایان یازدهمین دوره مسابقات لیگ باشگاهای پایتخت تیم شاهین گل که اولین تجربه حضورش در لیگ استان را داشت ،توانست با ۱۰ برد و یک باخت عنوان نایب قهرمانی را کسب کند.

وی در ادامه افزود:شاهین گل با دوتیم الف و ب در این دوره از رقابتهای لیگ استان حضور داشت و خوشبختانه توانستیم نتایج خوبی را کسب کنیم که جا دارد از تلاش تمامی بازیکنان وکادر فنی تیم (احمد بور بور،مهدی اصغری،علی صحرایی و مهدی صالح کوتاه) قدردانی کنم چراکه این موفقیت در اولین گام در رقابتهای لیگ حاصل نمیشد مگر با همت و همدلی همه اعضای تیم .

سرمربی تیم شاهین گل در خصوص سطح رقابتهای لیگ دسته یک  استان اذعان داشت:حضور تیم های مدعی و تکواندو کاران فنی در این رقابتها موجب شد تا شاهد مبارزاتی بسیار جذاب و حساس باشیم طوریکه در هیچ بازی بردمان تا آخرین لحظه قطعی نبود و نتایج غیر قابل پیش بینی بود، معتقدم سطح این رقابتها حتی از برتر هم  بالاتر بود.

وی گفت:یکی از مواردی که امسال قابل توجه بود برگزاری رقابتهای لیگ استان پیش از مسابقات قهرمانی کشور بود که می توان گفت یکی از دلایل موفقیت تیم خردسالانمان در کشورهمین امر بود چراکه بچه ها قبل از حضور در میدان کشوری چندین هفته مبارزه را انجام دادند و توانسته بودیم با آمادگی خوبی راهی این میدان شویم که جا دارداز مسئولین هیات تشکر کنیم که این بستر را فراهم کردند و امیدورام در سال اینده نیز همین روال برای لیگ استان صورت گیرد.

ابوالقاسمی در پایان اظهار داشت:برگزاری رقابتهای لیگ به صور ت منظم و منسجم در سطح استان برای ارتقاء سطح فنی تکواندوکاران مثمرثمر خواهد بود چراکه معتقدم لیگ ها سکوی پرتاب بازیکنان است که می توانند با حضور موفق خود دراین پیکارها راهی به سوی میادین بزرگتر پیدا کنند و پتانسیل و توانایی خودشان  را بر روی شیابچانگ نشان دهند.

 

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*

Visit Us On FacebookVisit Us On Instagram